Zarząd Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy

 

Zbigniew Gajewski

Zbigniew Gajewski - Prezes Zarządu

Z wykształcenia politolog, absolwent Uniwersytetu Warszawskiego i jego były pracownik naukowy. Z praktyki zawodowej dziennikarz, redaktor, menedżer i konsultant biznesowy. W latach 2006-2017 pracował w Konfederacji Lewiatan jako dyrektor departamentu komunikacji i z-ca dyrektora generalnego. W 2011 r. zainicjował Europejskie Forum Nowych Idei i przez 6 pierwszych edycji był jego organizatorem. Aktywny promotor społecznej odpowiedzialności biznesu, wieloletni członek zespołu rządowego ds. SOP. Laureat nagród branżowych (z zespołem): Złoty Spinacz, Złota EFFIE, Proton oraz członek jury w tych i kilku innych konkursach. Współpracuje z uczelniami wyższymi jako ekspert specjalizujący się w komunikacji społecznej, wpływie rewolucji cyfrowej na gospodarkę, przemianach współczesnego kapitalizmu. Od października 2017 r. do lutego 2019 r. pełnił funkcję Dyrektora generalnego Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy.

 

Boglowski Marcin

 Marcin Bogłowski

Dyrektor Działu Badań i Rozwoju w TVN Media, odpowiedzialny za obszar reklamowy i strategię monetyzacji reklamowej kontentu

Absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Związany z rynkiem reklamowym i branżą mediów od ponad 20 lat. Kontakt z branżą zaczął jeszcze na studiach, praktykując w jednej z pierwszych agencji PR powstałych po '89 roku – ALCAT Communication. Pracę w reklamie zaczynał w agencji GREY Warszawa, jako junior media planner w dziale mediów agencji. Następnie 12 lat spędził w domu mediowym Mediacom, w którym to przez 5 lat do roku 2008 sprawował funkcję Dyrektora Generalnego. Sprawował również funkcję skarbnika w Stowarzyszeniu Agencji Reklamowych (SAR), był jurorem w konkursach EFFIE. Obecnie od 10 lat związany z TVN.

 

Jacaszek Pruś Iwona

 Iwona Jacaszek-Pruś

Od 2017 r. dyrektor ds. korporacyjnych w Kompanii Piwowarskiej SA, członek zespołu zarządzającego firmą

Pełni funkcję wiceprzewodniczącej Komitetu Wykonawczego Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego w Polsce. W latach 2003-2016 członkini zespołu zarządzającego Coca-Cola HBC Polska. Zdobywała także doświadczenie zawodowe w British-American Tobacco Polska, w agencji Burson-Marsteller, w Gdańskim Instytucie Badań nad Gospodarką Rynkową oraz w firmie ABC Consulting. Prowadziła wykłady z zakresu strategii marketingowych oraz zintegrowanej komunikacji marketingowej w Canadian International Management Institute. Absolwentka Handlu Zagranicznego na Uniwersytecie Gdańskim. W latach 2004-2016 członek Zarządu, a od 2010 wiceprezes Polskiej Federacji Producentów Żywności Związek Pracodawców. W latach 2003-2016 członek Rady Nadzorczej Rekopol Organizacja Odzysku Opakowań SA, od 2006 pełniąc rolę Przewodniczącej Rady. 

  

Magdalena Osińska

 Magdalena Osińska

Od marca 2017 r. Dyrektor Działu Prawnego w Polskiej Federacji Producentów Żywności Związek Pracodawców

Radca prawny, absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego oraz Podyplomowych Studiów z zakresu Legislacji na Uniwersytecie Warszawskim. W PFPŻ ZP zajmuje się bieżącą obsługą prawną i realizacją projektów dla wiodących w Polsce i Europie producentów żywności. Posiada bogate doświadczenie procesowe z zakresu prawa cywilnego, w tym prawa pracy i prawa gospodarczego oraz prawa administracyjnego. Wcześniej pracowała w Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji na stanowisku Dyrektora ds. Prawnych. Od wielu lat reprezentuje interesy pracodawców wobec rządu i aktywnie uczestniczy w dialogu z władzami publicznymi. Uczestniczka licznych inicjatywach ustawodawczych. Regularnie występuje jako prelegentka na konferencjach, ma na koncie liczne publikacje w czołowych polskich dziennikach i w prasie branżowej dot. prawa żywnościowego.

 

 Robert WielgoRobert Wielgo

CMO, członek zarządu Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska

W IAB od listopada 2013 roku. Jest odpowiedzialny za rozwój, komunikację marketingową oraz relacje z członkami związku. Trener DIMAQ. Do IAB przeszedł z Wirtualnej Polski, gdzie pełnił funkcję zastępcy dyrektora pionu ds. rozwoju oferty reklamowej i odpowiadał za strategię wielokanałowej sieci reklamowej AdTotal, politykę sprzedażową oraz wdrażanie nowych produktów, np. reklamy mobilnej i platformy RTB (2011-2013). Wcześniej piastował stanowisko dyrektora sprzedaży dGCS SA oraz kierownika sprzedaży Infor Lex w grupie Infor PL W latach 2004-2009 był dyrektorem PR i marketingu Datev Symfonia. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego oraz Podyplomowego Studium Menedżerskiego przy Szkole Głównej Handlowej.

 

 

  

Komisja Rewizyjna

 

A Kepinska

Agnieszka Kępińska-Sadowska - Przewodnicząca

Kierownik ds. Kontaktów Zewnętrznych i Komunikacji Mondelez Polska

Od ponad 10-ciu lat związana zawodowo z komunikacją i PR. Od lutego 2008 r. na czele działu Komunikacji i PR w koncernie spożywczym Mondelez Polska. Odpowiada za tematykę marketingu skierowanego do dzieci, kwestie związane z samoregulacją, współprowadzi i wspiera od strony komunikacji kluczowe projekty marketingowe dla marek Kraft Foods Polska (m.in. dla marki Jacobs, Milka). Specjalizuje się w tematyce komunikacji z konsumentem i kampaniach produktowych. Prowadzi wykłady i szkolenia z zakresu media relations oraz trendów w komunikacji i PR. Przed rozpoczęciem pracy w Kraft Foods Polska, przez 8 lat pracowała po stronie agencji, w tym ponad 3 lata związana była z polskim oddziałem renomowanej, międzynarodowej agencji Public Relations Edelman, kierując działem Komunikacji Konsumenckiej i projektami dla największych firm z branży FMCG.   

 

Magorzata Czerwiska Kasprzak

Małgorzata Czerwińska-Kasprzak

Absolwentka UMK w Toruniu (2006). Od 2010 r. radca prawny w OIRP w Warszawie. Od prawie 10 lat związana zawodowo z kancelarią Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy. Doradza przedsiębiorcom z branży reklamowej, mediowej, internetowej, informatycznej, spożywczej. Posiada bogate doświadczenie w zakresie prowadzenia sporów sądowych m.in. z zakresu nieuczciwej konkurencji (w tym nieuczciwej reklamy) i znaków towarowych, prawa pracy, prawa autorskiego, ochrony dóbr osobistych, prawa telekomunikacyjnego, prawa cywilnego. Opiniuje projekty reklam i komunikacji marketingowej, także w odniesieniu do produktów sensytywnych. Zarządza pracą kancelarii prawnych z obszaru CEE w ramach Legal Huba świadczącego doradztwo prawne z zakresu TMT dla globalnego lidera branży internetowej. Prowadzi wykłady z prawa e-marketingu oraz szkolenia z prawa reklamy i różnych aspektów ochrony własności intelektualnej.Radca prawny w kancelarii Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy.

  

Małgorzata Teodorowicz

Małgorzata Teodorowicz

Dyrektor strategii badań i analiz w Burda International Polska, wydawcy m.in.: magazynów Elle, National Geographic, Glamour, Focus, Gali (...).


Od 2013 roku członek Rady Nadzorczej w spółce Polskie Badania Czytelnictwa, organizacji powołanej jesienią 1997 roku przez Wydawców Prasowych organizacji, której misją jest zagwarantowanie pełnego obiektywizmu, niezależności i zgodności z najwyższej klasy standardami międzynarodowymi badań czytelnictwa prasy w Polsce. Warszawianka. Z wykształcenia Polonistka. Od 1996 związana z rynkiem mediowym (McCannErickson - dział mediów, ze strukturami IPG: Universal McCann Polska, Magna Global Polska).
Od 2006 związana z rynkiem wydawniczym w grupie Gruner + Jahr Polska.