Zarząd Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy

Agnieszka Kępińska-Sadowska - Prezes Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy

Dyrektor ds. Komunikacji i Relacji Zewnętrznych MONDELEZ International regionu Centralnej Europy, Polski, Bałtyków oraz World Travel Retail. Od blisko 20 lat związana zawodowo z komunikacją i PR. Od 2008 r. na czele działu Komunikacji i Relacji Zewnętrznych w koncernie spożywczym Mondelez Polska. Odpowiada za relacje z mediami i interesariuszami, Public & Government Affairs, komunikację wewnętrzną, zewnętrzną, zarządzanie kryzysami, relacje z konsumentami. Odpowiada za tematykę marketingu skierowanego do dzieci, kwestie związane z samoregulacją, współprowadzi i wspiera od strony komunikacji kluczowe projekty marketingowe dla marek jak Milka, Oreo, BelVita, Prince Polo, Lubisie – a wcześniej także dla marki Jacobs. W latach 2014 – 2016 Dyrektor ds. Komunikacji Wewnętrznej koncernu Mondelez w Europie. Od 2015 r. członek Zarządu i Przewodnicząca Komisji ds. Żywienia Polskiej Federacji Producentów Żywności (PFPŻ), wieloletni członek Komisji Rewizyjnej ZSRR. Brała czynny udział w pracach dot. samoregulacji reklamy żywności skierowanej do dzieci. Wcześniej przez 8 lat pracowała po stronie agencji Public Relations, w tym ponad 3 lata związana była z polskim oddziałem renomowanej, międzynarodowej agencji PR Edelman, kierując działem Komunikacji Konsumenckiej i projektami dla największych firm z branży FMCG, takich jak m.in. Chiquita, Coca- Cola a wcześniej także Diageo czy Groupe SEB. Specjalizuje się w komunikacji wewnętrznej a także kampaniach produktowych. Prowadzi wykłady i szkolenia z zakresu wystąpień publicznych i komunikacji dla liderów, media relations oraz trendów w komunikacji i PR, m.in. w Wyższej Szkole Europejskiej im. Józefa Tischnera w Krakowie. Ukończyła prawo oraz zarządzanie i marketing na Uniwersytecie Śląskim.

Marcin Barcz

Członek Zarządu, Dyrektor Pionu Komunikacji Korporacyjnej TVN Discovery Polska. Od lutego 2019 roku jest Członkiem Zarządu TVN Discovery Polska, gdzie odpowiada za koordynację działań związanych z komunikacją korporacyjną, komunikacją wewnętrzną oraz government affairs. Do jego obowiązków należy również prowadzenie projektów z obszaru CSR Marcin Barcz posiada wieloletnie doświadczenie w marketingu, reklamie i public relations. Był m.in. członkiem zarządu firmy Coca-CoIa odpowiedzialnym za komunikację korporacyjną, wiceprezesem agencji PR Burson-Marsteller oraz dyrektorem zarządzającym grupy agencji reklamowych Leo Burnett. Jest absolwentem Wydziału Elektroniki na Politechnice Warszawskiej. Ukończył szkolenie dla wyższej kadry menedżerskiej w Institute for Management Development (IMD) w Szwajcarii.

Mariusz Grzesiuk

Dyrektor Działu Prawnego Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. Radca prawny, absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego. Ukończył aplikację sądową oraz Studia podyplomowe Prawa własności intelektualnej na Uniwersytecie Jagiellońskim, od 1997 roku radca prawny. Był wspólnikiem w kancelarii M. Furtek i Wspólnicy w Warszawie oraz kancelarii D. Dobkowski, związanej z KPMG Polska. Specjalizuje się w prawie spółek i transakcji handlowych, prawie własności intelektualnej, mediów i ochrony danych osobowych oraz obsłudze przedsięwzięć z zakresu zaawansowanych technologii. Brał udział w tworzeniu umów o wdrożenie głównych systemów informatycznych w PKO BP, PZU i PZU Zycie oraz Poczcie Polskiej. Od 2011 roku Dyrektor Działu Prawnego spółki Onet S.A. i Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. Od marca 2019 roku pełni dodatkowo funkcję Wiceprezesa Fundacji Digital Poland. Od 2011 roku angażuje się w działalność AB Polska, jako szef - a obecnie wiceszef - Grupy prawnej IAB.

Bartłomiej Morzycki

Z wykształcenia politolog, absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Od sierpnia 2017 r. Dyrektor Generalny Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego w Polsce – Browary Polskie. W latach 2006 - 2017 pracował w koncernie 3M, zajmując stanowisko lidera ds. relacji z sektorem rządowym dla spółek 3M w Polsce. Wcześniej pracował w agencji public relations oraz w instytucjach państwowych: Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, Ministerstwie Polityki Społecznej, Sejmie RP. Od 2011 r. pełni funkcję Prezesa Zarządu Stowarzyszenia Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego. Ekspert Programu „Pomoc to Moc" prowadzonego przez PZU SA. Członek Rady Organizacji Związek Przedsiębiorców i Pracodawców oraz Rady Dialogu Społecznego w Rolnictwie (organ doradczy Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi). Członek Rady Ekspertów Ośrodka Dialogu i Analiz ThinkTank.

Małgorzata Węgierek

CEO Havas Media Group. Ekspert z ponad 20-letnim doświadczeniem na rynku mediów, partnerstw biznesowych, negocjacji i zarządzania strategicznego. Dyrektor zarządzająca w wiodących, międzynarodowych firmach z branży mediowej i reklamowej. W 2010 r. dołączyła do Havas Media Group, a od końca 2013 r. pełni funkcję CEO Havas Media Group, gdzie zarządza ponad 200osobowym zespołem. Poprzednio zajmowała stanowisko Dyrektora Zarządzającego Grupy Burda, a wcześniej przez 14 lat zawiązana z MEC (obecnie Wavemaker). Juror i członek komitetów organizacyjnych w branżowych konkursach Effie, Innovation Ad, Mixx Awards oraz Superbrands. Laureatka licznych nagród i wyróżnień branżowych, m.in. AdMan 2015 i 2018 przyznanego przez magazyn Press czy tytuł jednego z Bohaterów Roku 2017 wg Media i Marketing Polska. Jako członek zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR bierze aktywny udział w budowaniu standardów rynku mediowego, należy również do Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA, gdzie działa w Sądzie Koleżeńskim.

Elżbieta Wojtczak

CEO Communication Unlimited. Doświadczona CEO z wieloletnim stażem w branży markeitngowo-komunikacyjnej. Od 1991 roku w branży reklamowej, Corporate Profiles DDB –dyrektor działu mediów i współzałożycielka pierwszego niezależnego domu mediowego. Od ponad 20 lat współwłaścielka i CEO Communication Unlimited najstarszej niezależnej agencji komunikacji marketingowej. Absolwentka Politechniki Warszawskiej i UW, Executive MBA University of Ilinois i AMP na IESE Business School. Członek Zarządu IESE Poland Alumni Chapter. Więcej o Elżbiecie Wojtczak: #RZECZOBIZNESIE: Elżbieta Wojtczak - Konsumenci chcą lepszej ...; Co kupujemy, gdy jesteśmy coraz bogatsi – YouTube; Jak żyć w lepszym świecie? - Helpzy - Elżbieta Wojtczak – Videoportal.

Rada Nadzorcza Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy

 

Iwona Jacaszek-Pruś

Od 2017 r. dyrektor ds. korporacyjnych w Kompanii Piwowarskiej SA, członek zespołu zarządzającego firmą. Pełni funkcję wiceprzewodniczącej Komitetu Wykonawczego Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego w Polsce. W latach 2003-2016 członkini zespołu zarządzającego Coca-Cola HBC Polska. Zdobywała także doświadczenie zawodowe w British-American Tobacco Polska, w agencji Burson-Marsteller, w Gdańskim Instytucie Badań nad Gospodarką Rynkową oraz w firmie ABC Consulting. Prowadziła wykłady z zakresu strategii marketingowych oraz zintegrowanej komunikacji marketingowej w Canadian International Management Institute. Absolwentka Handlu Zagranicznego na Uniwersytecie Gdańskim. W latach 2004-2016 członek Zarządu, a od 2010 wiceprezes Polskiej Federacji Producentów Żywności Związek Pracodawców. W latach 2003-2016 członek Rady Nadzorczej Rekopol Organizacja Odzysku Opakowań SA, od 2006 pełniąc rolę Przewodniczącej Rady.

Marcin Olkowicz

Beata Rożek

Małgorzata Wadzińska

Robert Wielgo

CMO, członek zarządu Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. W IAB od listopada 2013 roku. Jest odpowiedzialny za rozwój, komunikację marketingową oraz relacje z członkami związku. Trener DIMAQ. Do IAB przeszedł z Wirtualnej Polski, gdzie pełnił funkcję zastępcy dyrektora pionu ds. rozwoju oferty reklamowej i odpowiadał za strategię wielokanałowej sieci reklamowej AdTotal, politykę sprzedażową oraz wdrażanie nowych produktów, np. reklamy mobilnej i platformy RTB (2011-2013). Wcześniej piastował stanowisko dyrektora sprzedaży dGCS SA oraz kierownika sprzedaży Infor Lex w grupie Infor PL W latach 2004-2009 był dyrektorem PR i marketingu Datev Symfonia. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego oraz Podyplomowego Studium Menedżerskiego przy Szkole Głównej Handlowej.