Zarząd Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy

Agnieszka Kępińska-Sadowska - Prezes Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy

Dyrektor ds. Komunikacji i Relacji Zewnętrznych MONDELEZ International regionu Centralnej Europy, Polski, Bałtyków oraz World Travel Retail. Od blisko 20 lat związana zawodowo z komunikacją i PR. Od 2008 r. na czele działu Komunikacji i Relacji Zewnętrznych w koncernie spożywczym Mondelez Polska. Odpowiada za relacje z mediami i interesariuszami, Public & Government Affairs, komunikację wewnętrzną, zewnętrzną, zarządzanie kryzysami, relacje z konsumentami. Odpowiada za tematykę marketingu skierowanego do dzieci, kwestie związane z samoregulacją, współprowadzi i wspiera od strony komunikacji kluczowe projekty marketingowe dla marek jak Milka, Oreo, BelVita, Prince Polo, Lubisie – a wcześniej także dla marki Jacobs. W latach 2014 – 2016 Dyrektor ds. Komunikacji Wewnętrznej koncernu Mondelez w Europie. Od 2015 r. członek Zarządu i Przewodnicząca Komisji ds. Żywienia Polskiej Federacji Producentów Żywności (PFPŻ), wieloletni członek Komisji Rewizyjnej ZSRR. Brała czynny udział w pracach dot. samoregulacji reklamy żywności skierowanej do dzieci. Wcześniej przez 8 lat pracowała po stronie agencji Public Relations, w tym ponad 3 lata związana była z polskim oddziałem renomowanej, międzynarodowej agencji PR Edelman, kierując działem Komunikacji Konsumenckiej i projektami dla największych firm z branży FMCG, takich jak m.in. Chiquita, Coca- Cola a wcześniej także Diageo czy Groupe SEB. Specjalizuje się w komunikacji wewnętrznej a także kampaniach produktowych. Prowadzi wykłady i szkolenia z zakresu wystąpień publicznych i komunikacji dla liderów, media relations oraz trendów w komunikacji i PR, m.in. w Wyższej Szkole Europejskiej im. Józefa Tischnera w Krakowie. Ukończyła prawo oraz zarządzanie i marketing na Uniwersytecie Śląskim.

Marcin Barcz

Członek Zarządu, Dyrektor Pionu Komunikacji Korporacyjnej TVN Discovery Polska. Od lutego 2019 roku jest Członkiem Zarządu TVN Discovery Polska, gdzie odpowiada za koordynację działań związanych z komunikacją korporacyjną, komunikacją wewnętrzną oraz government affairs. Do jego obowiązków należy również prowadzenie projektów z obszaru CSR Marcin Barcz posiada wieloletnie doświadczenie w marketingu, reklamie i public relations. Był m.in. członkiem zarządu firmy Coca-CoIa odpowiedzialnym za komunikację korporacyjną, wiceprezesem agencji PR Burson-Marsteller oraz dyrektorem zarządzającym grupy agencji reklamowych Leo Burnett. Jest absolwentem Wydziału Elektroniki na Politechnice Warszawskiej. Ukończył szkolenie dla wyższej kadry menedżerskiej w Institute for Management Development (IMD) w Szwajcarii.

Mariusz Grzesiuk

Dyrektor Działu Prawnego Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. Radca prawny, absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego. Ukończył aplikację sądową oraz Studia podyplomowe Prawa własności intelektualnej na Uniwersytecie Jagiellońskim, od 1997 roku radca prawny. Był wspólnikiem w kancelarii M. Furtek i Wspólnicy w Warszawie oraz kancelarii D. Dobkowski, związanej z KPMG Polska. Specjalizuje się w prawie spółek i transakcji handlowych, prawie własności intelektualnej, mediów i ochrony danych osobowych oraz obsłudze przedsięwzięć z zakresu zaawansowanych technologii. Brał udział w tworzeniu umów o wdrożenie głównych systemów informatycznych w PKO BP, PZU i PZU Zycie oraz Poczcie Polskiej. Od 2011 roku Dyrektor Działu Prawnego spółki Onet S.A. i Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. Od marca 2019 roku pełni dodatkowo funkcję Wiceprezesa Fundacji Digital Poland. Od 2011 roku angażuje się w działalność AB Polska, jako szef - a obecnie wiceszef - Grupy prawnej IAB.

Bartłomiej Morzycki

Z wykształcenia politolog, absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Od sierpnia 2017 r. Dyrektor Generalny Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego w Polsce – Browary Polskie. W latach 2006 - 2017 pracował w koncernie 3M, zajmując stanowisko lidera ds. relacji z sektorem rządowym dla spółek 3M w Polsce. Wcześniej pracował w agencji public relations oraz w instytucjach państwowych: Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, Ministerstwie Polityki Społecznej, Sejmie RP. Od 2011 r. pełni funkcję Prezesa Zarządu Stowarzyszenia Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego. Ekspert Programu „Pomoc to Moc" prowadzonego przez PZU SA. Członek Rady Organizacji Związek Przedsiębiorców i Pracodawców oraz Rady Dialogu Społecznego w Rolnictwie (organ doradczy Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi). Członek Rady Ekspertów Ośrodka Dialogu i Analiz ThinkTank.

Małgorzata Węgierek

CEO Havas Media Group. Ekspert z ponad 20-letnim doświadczeniem na rynku mediów, partnerstw biznesowych, negocjacji i zarządzania strategicznego. Dyrektor zarządzająca w wiodących, międzynarodowych firmach z branży mediowej i reklamowej. W 2010 r. dołączyła do Havas Media Group, a od końca 2013 r. pełni funkcję CEO Havas Media Group, gdzie zarządza ponad 200osobowym zespołem. Poprzednio zajmowała stanowisko Dyrektora Zarządzającego Grupy Burda, a wcześniej przez 14 lat zawiązana z MEC (obecnie Wavemaker). Juror i członek komitetów organizacyjnych w branżowych konkursach Effie, Innovation Ad, Mixx Awards oraz Superbrands. Laureatka licznych nagród i wyróżnień branżowych, m.in. AdMan 2015 i 2018 przyznanego przez magazyn Press czy tytuł jednego z Bohaterów Roku 2017 wg Media i Marketing Polska. Jako członek zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR bierze aktywny udział w budowaniu standardów rynku mediowego, należy również do Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA, gdzie działa w Sądzie Koleżeńskim.

Elżbieta Wojtczak

CEO Communication Unlimited. Doświadczona CEO z wieloletnim stażem w branży markeitngowo-komunikacyjnej. Od 1991 roku w branży reklamowej, Corporate Profiles DDB –dyrektor działu mediów i współzałożycielka pierwszego niezależnego domu mediowego. Od ponad 20 lat współwłaścielka i CEO Communication Unlimited najstarszej niezależnej agencji komunikacji marketingowej. Absolwentka Politechniki Warszawskiej i UW, Executive MBA University of Ilinois i AMP na IESE Business School. Członek Zarządu IESE Poland Alumni Chapter. Więcej o Elżbiecie Wojtczak: #RZECZOBIZNESIE: Elżbieta Wojtczak - Konsumenci chcą lepszej ...; Co kupujemy, gdy jesteśmy coraz bogatsi – YouTube; Jak żyć w lepszym świecie? - Helpzy - Elżbieta Wojtczak – Videoportal.

Rada Nadzorcza Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy

 

Iwona Jacaszek-Pruś

Od 2017 r. dyrektor ds. korporacyjnych w Kompanii Piwowarskiej SA, członek zespołu zarządzającego firmą. Pełni funkcję wiceprzewodniczącej Komitetu Wykonawczego Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego w Polsce. W latach 2003-2016 członkini zespołu zarządzającego Coca-Cola HBC Polska. Zdobywała także doświadczenie zawodowe w British-American Tobacco Polska, w agencji Burson-Marsteller, w Gdańskim Instytucie Badań nad Gospodarką Rynkową oraz w firmie ABC Consulting. Prowadziła wykłady z zakresu strategii marketingowych oraz zintegrowanej komunikacji marketingowej w Canadian International Management Institute. Absolwentka Handlu Zagranicznego na Uniwersytecie Gdańskim. W latach 2004-2016 członek Zarządu, a od 2010 wiceprezes Polskiej Federacji Producentów Żywności Związek Pracodawców. W latach 2003-2016 członek Rady Nadzorczej Rekopol Organizacja Odzysku Opakowań SA, od 2006 pełniąc rolę Przewodniczącej Rady.

Marcin Olkowicz

W pracy łączy 25-letnią praktykę i doświadczenia menedżera odpowiedzialnego za komunikację marketingową z pasją zawodu trenera i doradcy. Pracę w komunikacji rozpoczął w 1994 roku jako Dyrektor Biura Prasowego Kredyt Banku (od 1999 w kompetencjach nadzór i kierowanie zintegrowaną komunikacją marki w grupie bankowo-ubezpieczeniowej KB). 2001 – 2004 współwłaściciel agencji Marka PR. Od 2005 niezależny menedżer-konsultant, doradca i trener. W latach 2009-2010 szef Działu Szkoleń polskiego oddziału amerykańskiej agencji PR – Edelman. 2010-2011 współpracował z agencją PR Multi Communications – Dyrektor Departamentu Audytów i Szkoleń. Od 2011 roku Chief Knowledge Officer odpowiadający za tworzenie i rozwój działu edukacji w Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR (projekty „Szkoła Strategii Marki”, „Szkoła Marketingu Internetowego”, „The European Advertising Certificate”, „Szkoła Zarządzania Projektami w Komunikacji”, „Szkoła Innowacji”). 2016-2018 Dyrektor Generalny Związku Firm Public Relations.
Absolwent różnych kierunków SGPiS, SWPS, Wyższej Szkoły Marketingu i Zarządzania w Warszawie, Tokyo University. Absolwent Szkoły Trenerów Intra. Certified Behavioral Consultant DISCD3.
Wykładowca i autor programów nauczania w School of Form w Poznaniu (2013-), Collegium Civitas, Uniwersytetu kard. St.Wyszyńskiego (2018 -). Współautor założeń nowych programów nauczania zawodowego i profilu zawodu technik reklamy.

Członek Rad Biznesu i Interesariuszy Politechniki Warszawskiej, Uniwersytetu Warszawskiego, Uniwersytetu Jagiellońskiego, Collegium Civitas, Uniwersytetu SWPS i School of Form.
Członek Zarządu Fundacji „Pomocna Dłoń”, Przewodniczący Rady Fundacji AMI, członek Rady Fundacji Nauki Otwartej.

 

Beata Rożek

Od października 2018 roku Dyrektor ds. Korporacyjnych w Mars Polska, odpowiedzialna za segment Mars Wrigley. Absolwentka Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego. Posiada ponad 15 lat doświadczenia zawodowego w zakresie spraw korporacyjnych, komunikacji wewnętrznej, komunikacji zewnętrznej, relacji z interesariuszami oraz w zrównoważonym rozwoju, które zdobyła pracując w firmach z branży handlu detalicznego oraz FMCG, takich jak Philip Morris, Tesco, Żywiec Zdrój (Grupa Danone) oraz Ahold. 
Jej praca wielokrotnie spotkała się z uznaniem, łącznie z umieszczeniem jej przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu na liście „Kobiet odpowiedzialnego biznesu w Polsce”, a prowadzone przez nią projekty z zakresu CSR były nagradzane w konkursie „Stevie Awards”. Beata od 3 lat jest także jurorem w tym konkursie.

Małgorzata Wadzińska

Po ukończeniu Politechniki Krakowskiej w 1986, rozpoczęła karierę w R&D w firmie kosmetycznej Pollena-Miraculum w Polsce, a następnie objęła stanowisko w R&D na Uniwersytecie York w Kanadzie. Od 1990 r. do chwili obecnej zatrudniona przez P&G pełniąc obowiązki na kilku międzynarodowych stanowiskach: w Kanadzie, Belgii i Polsce w obszarach ds. badań i rozwoju, spraw legislacyjnych, komunikacji i PR oraz relacji z rządem. Zarządzała zróżnicowanymi i “zdalnymi” zespołami, przeprowadzając je przez kilka istotnych transformacji organizacyjnych. Coach i trener korporacyjny. Jej misją jest „Pomaganie innym w osiąganiu sukcesu”. Obecnie zajmuje stanowisko Dyrektora ds. Relacji z Rządem na Europę Środkową oraz Legislacji Unii Europejskiej. Jest Członkiem Zarządu P&G na Europę Centralną.

Od ponad 20 lat zaangażowana w działalność organizacji branżowych. Od 2006 r. pełni funkcję Przewodniczącej Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego; Od 2015 r. reprezentuje P&G Public Affairs w Stowarzyszeniu “Cosmetics Europe” w Brukseli. Od 2016 Członek Zarządu Polskiego Związku Pracodawców Firm Produkcyjnych Lewiatan, a od 2019 Członek Rady Nadzorczej Polskiego Związku Stowarzyszeń Rady Reklamy.

Robert Wielgo

CMO, członek zarządu Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. W IAB od listopada 2013 roku. Jest odpowiedzialny za rozwój, komunikację marketingową oraz relacje z członkami związku. Trener DIMAQ. Do IAB przeszedł z Wirtualnej Polski, gdzie pełnił funkcję zastępcy dyrektora pionu ds. rozwoju oferty reklamowej i odpowiadał za strategię wielokanałowej sieci reklamowej AdTotal, politykę sprzedażową oraz wdrażanie nowych produktów, np. reklamy mobilnej i platformy RTB (2011-2013). Wcześniej piastował stanowisko dyrektora sprzedaży dGCS SA oraz kierownika sprzedaży Infor Lex w grupie Infor PL W latach 2004-2009 był dyrektorem PR i marketingu Datev Symfonia. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego oraz Podyplomowego Studium Menedżerskiego przy Szkole Głównej Handlowej.