Zarząd Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy

 

Zbigniew Gajewski

Zbigniew Gajewski - Prezes Zarządu

Dyrektor Generalny Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy od 1 października 2017 r.

Z wykształcenia politolog, absolwent Uniwersytetu Warszawskiego i jego były pracownik naukowy. Z praktyki zawodowej dziennikarz, redaktor, menedżer i konsultant biznesowy. W latach 2006-2017 pracował w Konfederacji Lewiatan jako dyrektor departamentu komunikacji i z-ca dyrektora generalnego. W 2011 r. zainicjował Europejskie Forum Nowych Idei i przez 6 pierwszych edycji był jego organizatorem. Aktywny promotor społecznej odpowiedzialności biznesu, wieloletni członek zespołu rządowego ds. SOP. Laureat nagród branżowych (z zespołem): Złoty Spinacz, Złota EFFIE, Proton oraz członek jury w tych i kilku innych konkursach. Współpracuje z uczelniami wyższymi jako ekspert specjalizujący się w komunikacji społecznej, wpływie rewolucji cyfrowej na gospodarkę, przemianach współczesnego kapitalizmu.

 

Boglowski Marcin

 Marcin Bogłowski

Dyrektor Działu Badań i Rozwoju w TVN Media, odpowiedzialny za obszar reklamowy i strategię monetyzacji reklamowej kontentu

Absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Związany z rynkiem reklamowym i branżą mediów od ponad 20 lat. Kontakt z branżą zaczął jeszcze na studiach, praktykując w jednej z pierwszych agencji PR powstałych po '89 roku – ALCAT Communication. Pracę w reklamie zaczynał w agencji GREY Warszawa, jako junior media planner w dziale mediów agencji. Następnie 12 lat spędził w domu mediowym Mediacom, w którym to przez 5 lat do roku 2008 sprawował funkcję Dyrektora Generalnego. Sprawował również funkcję skarbnika w Stowarzyszeniu Agencji Reklamowych (SAR), był jurorem w konkursach EFFIE. Obecnie od 10 lat związany z TVN.

 

Jacaszek Pruś Iwona

 Iwona Jacaszek-Pruś

Od 2017 r. dyrektor ds. korporacyjnych w Kompanii Piwowarskiej SA, członek zespołu zarządzającego firmą

Pełni funkcję wiceprzewodniczącej Komitetu Wykonawczego Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego w Polsce. W latach 2003-2016 członkini zespołu zarządzającego Coca-Cola HBC Polska. Zdobywała także doświadczenie zawodowe w British-American Tobacco Polska, w agencji Burson-Marsteller, w Gdańskim Instytucie Badań nad Gospodarką Rynkową oraz w firmie ABC Consulting. Prowadziła wykłady z zakresu strategii marketingowych oraz zintegrowanej komunikacji marketingowej w Canadian International Management Institute. Absolwentka Handlu Zagranicznego na Uniwersytecie Gdańskim. W latach 2004-2016 członek Zarządu, a od 2010 wiceprezes Polskiej Federacji Producentów Żywności Związek Pracodawców. W latach 2003-2016 członek Rady Nadzorczej Rekopol Organizacja Odzysku Opakowań SA, od 2006 pełniąc rolę Przewodniczącej Rady. 

  

Magdalena Osińska

 Magdalena Osińska

Od marca 2017 r. Dyrektor Działu Prawnego w Polskiej Federacji Producentów Żywności Związek Pracodawców

Radca prawny, absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego oraz Podyplomowych Studiów z zakresu Legislacji na Uniwersytecie Warszawskim. W PFPŻ ZP zajmuje się bieżącą obsługą prawną i realizacją projektów dla wiodących w Polsce i Europie producentów żywności. Posiada bogate doświadczenie procesowe z zakresu prawa cywilnego, w tym prawa pracy i prawa gospodarczego oraz prawa administracyjnego. Wcześniej pracowała w Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji na stanowisku Dyrektora ds. Prawnych. Od wielu lat reprezentuje interesy pracodawców wobec rządu i aktywnie uczestniczy w dialogu z władzami publicznymi. Uczestniczka licznych inicjatywach ustawodawczych. Regularnie występuje jako prelegentka na konferencjach, ma na koncie liczne publikacje w czołowych polskich dziennikach i w prasie branżowej dot. prawa żywnościowego.

 

Rajmund Tochwin Rajmund Tochwin

Współwłaściciel oraz członek zarządu w międzynarodowej grupie spółek medialnych i handlowych Tarsago Media Group.

W jej skład wchodzą Tarsago Polska i odpowiedniki w Czechach, Słowacji, Rumunii i na Węgrzech, a także spółki MobileB2B, Mersigo, Digital Contact. W Wlk. Brytanii współwłaściciel marki kosmetyków naturalnych Sampure Minerals. Od ponad 20 lat związany z branżą medialną i reklamową. Doświadczenie zdobywał w firmach Merkuriusz Polski, Readers Digest Przegląd, Trade Press (Detal Dzisiaj), Ad Media Consulting. W Czechach wydaje magazyn „Receptar” (największa prenumerata w tym kraju). Od 2015 r. jest wydawcą biznesowego magazynu „My Company Polska”. Inicjator badania Marka Godna Zaufania (od 2016). Wydawca książek oraz produktów-marek własnych w szeroko rozumianej kategorii produkty dla domu. Absolwent Wydziału Prawa Uniwersytetu w Białymstoku.

  

Robert Wielgo

 Robert Wielgo

CMO, członek zarządu Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska

W IAB od listopada 2013 roku. Jest odpowiedzialny za rozwój, komunikację marketingową oraz relacje z członkami związku. Trener DIMAQ. Do IAB przeszedł z Wirtualnej Polski, gdzie pełnił funkcję zastępcy dyrektora pionu ds. rozwoju oferty reklamowej i odpowiadał za strategię wielokanałowej sieci reklamowej AdTotal, politykę sprzedażową oraz wdrażanie nowych produktów, np. reklamy mobilnej i platformy RTB (2011-2013). Wcześniej piastował stanowisko dyrektora sprzedaży dGCS SA oraz kierownika sprzedaży Infor Lex w grupie Infor PL W latach 2004-2009 był dyrektorem PR i marketingu Datev Symfonia. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego oraz Podyplomowego Studium Menedżerskiego przy Szkole Głównej Handlowej.

 

 

  

Komisja Rewizyjna

 

A Kepinska

Agnieszka Kępińska-Sadowska - Przewodnicząca

Kierownik ds. Kontaktów Zewnętrznych i Komunikacji Mondelez Polska

Od ponad 10-ciu lat związana zawodowo z komunikacją i PR. Od lutego 2008 r. na czele działu Komunikacji i PR w koncernie spożywczym Mondelez Polska. Odpowiada za tematykę marketingu skierowanego do dzieci, kwestie związane z samoregulacją, współprowadzi i wspiera od strony komunikacji kluczowe projekty marketingowe dla marek Kraft Foods Polska (m.in. dla marki Jacobs, Milka). Specjalizuje się w tematyce komunikacji z konsumentem i kampaniach produktowych. Prowadzi wykłady i szkolenia z zakresu media relations oraz trendów w komunikacji i PR. Przed rozpoczęciem pracy w Kraft Foods Polska, przez 8 lat pracowała po stronie agencji, w tym ponad 3 lata związana była z polskim oddziałem renomowanej, międzynarodowej agencji Public Relations Edelman, kierując działem Komunikacji Konsumenckiej i projektami dla największych firm z branży FMCG.   

 

Magorzata Czerwiska Kasprzak

Małgorzata Czerwińska-Kasprzak

Absolwentka UMK w Toruniu (2006). Od 2010 r. radca prawny w OIRP w Warszawie. Od prawie 10 lat związana zawodowo z kancelarią Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy. Doradza przedsiębiorcom z branży reklamowej, mediowej, internetowej, informatycznej, spożywczej. Posiada bogate doświadczenie w zakresie prowadzenia sporów sądowych m.in. z zakresu nieuczciwej konkurencji (w tym nieuczciwej reklamy) i znaków towarowych, prawa pracy, prawa autorskiego, ochrony dóbr osobistych, prawa telekomunikacyjnego, prawa cywilnego. Opiniuje projekty reklam i komunikacji marketingowej, także w odniesieniu do produktów sensytywnych. Zarządza pracą kancelarii prawnych z obszaru CEE w ramach Legal Huba świadczącego doradztwo prawne z zakresu TMT dla globalnego lidera branży internetowej. Prowadzi wykłady z prawa e-marketingu oraz szkolenia z prawa reklamy i różnych aspektów ochrony własności intelektualnej.Radca prawny w kancelarii Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy.

  

Małgorzata Teodorowicz

Małgorzata Teodorowicz

Dyrektor strategii badań i analiz w Burda International Polska, wydawcy m.in.: magazynów Elle, National Geographic, Glamour, Focus, Gali (...).


Od 2013 roku członek Rady Nadzorczej w spółce Polskie Badania Czytelnictwa, organizacji powołanej jesienią 1997 roku przez Wydawców Prasowych organizacji, której misją jest zagwarantowanie pełnego obiektywizmu, niezależności i zgodności z najwyższej klasy standardami międzynarodowymi badań czytelnictwa prasy w Polsce. Warszawianka. Z wykształcenia Polonistka. Od 1996 związana z rynkiem mediowym (McCannErickson - dział mediów, ze strukturami IPG: Universal McCann Polska, Magna Global Polska).
Od 2006 związana z rynkiem wydawniczym w grupie Gruner + Jahr Polska.