Zarząd Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy

Jacek Barankiewicz - Prezes Zarządu
Jeden z twórców Rady Reklamy, od początku zaangażowany w tworzenie organizacji i Kodeksu Etyki Reklamy

Członek Zarządu Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego

Prezes Zarządu Saski Business Consulting. Od 1986 roku aktywnie działa w biznesie - uruchamiał firmy związane z handlem zagranicznym oraz branżą elektroniczną. W roku 1995 założył i budował od podstaw firmę Kontakt Telemarketing - pierwsze w Polsce zewnętrzne centrum telemarketingowe. Od 2002 roku jest członkiem Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego (SMB). Absolwent Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego.

 

 

 

P.Tyszkiewicz węższe 2

Paweł Tyszkiewicz

Pełnomocnik Zarządu Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SKM SAR

Prezes Fundacji Sztuki Ad Artis Członek Zarządu ZKDP oraz EACA. Inicjator powstania platformy przetargowej SAR oraz implementacji w Polsce europejskich standardów przetargowych sygnowanych przez „Światową Federacje Reklamodawców WFA” i „Europejskie Stowarzyszenia Komunikacji EACA”. Absolwent Wydziału Filozoficznego na Akademii Teologii Katolickiej w Warszawie. Ukończył kursy dyplomatyczno-konsularne. W 1991 roku rozpoczął pracę w Ministerstwie Spraw Zagranicznych. Pełnił funkcje zastępcy Konsula w Konsulacie Generalnym w Los Angeles oraz Konsula w Konsulacie Generalnym w Montrealu. W przeszłości zajmował stanowisko General Managera w Polonia Cup co. Ltd, firmie zajmującej się promocją i organizacją imprez sportowych. Jako Training Manager w Cedho Polska był odpowiedzialny za implementacje oraz organizacje i prowadzenie programu szkoleniowego dla sieci Peugeota w Polsce. Na stanowisku General Managera w Chiltern Consultancy International Polska wdrażał projekty szkoleniowe dla największych polskich firm. 

 

zdjecie Wlodzimierz Schmidt IAB Polska

Włodzimierz Schmidt

Prezes zarządu i CEO Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska od stycznia 2013 roku. Jest także członkiem zarządu IAB Europe. Do IAB przeszedł z firmy informatycznej Effectibi, której był prezesem i współzałożycielem (2009-2013). Wcześniej pełnił funkcję dyrektora sprzedaży Atos Origin (2010-2011), a także dyrektora zarządzającego i członka zarządu Lothar Boehm (2007-2010) oraz dyrektora zarządzającego na region CEE i członka zarządu Central Com PLS. Jego doświadczenia zawodowe obejmują również pracę na wysokich stanowiskach managerskich w Unicom Bols Group, AIG Amplico Life, Kraft Foods. Absolwent Politechniki Poznańskiej, Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz INSEAD (finanse, marketing, HR).

 

 

mf 090507Marek Frąckowiak

Od roku 2003 zastępca dyrektora generalnego Izby Wydawców Prasy, poprzednio prezes spółki Polskie Badania Czytelnictwa, którą kierował od jej powstania przez sześć lat, w okresie wypracowywania standardu badań czytelnictwa prasy w Polsce. W przeszłości m.in. dyrektor Fundacji Edukacja dla Demokracji oraz prezes Fundacji Centrum Prasowe dla Krajów Europy Środkowo-Wschodniej, a także redaktor i wydawca.

 

 

 

 

 

Andrzej GantnerA Gantner

Dyrektor generalny, członek Zarządu Polskiej Federacji Producentów Żywności Związku Pracodawców, członek zarządu Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy oraz Stowarzyszenia „Food for Future”, redaktor naczelny kwartalnika „Food Lex”, przewodniczący Zespołu doradców i pracodawców przy Wydziale Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji SGGW. Reprezentuje PFPŻ ZP w największej europejskiej organizacji przemysłu żywnościowego Food Drink Europe. Od ponad 20 lat związany z gospodarką żywnościową w zakresie zarządzania, marketingu, public relations, społecznej odpowiedzialności biznesu. Autor licznych publikacji i analiz dotyczących rynku żywności oraz gospodarki żywnościowej.

 

 

 

 

G Skarzynska

Grażyna Skarżyńska

Partner/Managing Director Godd Company

Doświadczenia zawodowe zdobywała w PepsiCo Poland /Tricon w dziale operacyjnym i dziale marketingu, pracowała także w dziale strategii BBDO Warszawa. Wykładowczyni i szefowa Rady Programowej Szkoły Strategii Marki, Członek Komitetu EFFIE i Klubu Strategów SAR. Od 18 lat tworzy nad strategię i komunikację marek globalnych i polskich - początkowo w dziale marketingu producenta a także w międzynarodowej agencji reklamowej. Wykładowca strategii komunikacji w Szkole Strategii Marki SAR. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego oraz Wyższej Szkoły Psychologii Społecznej w Warszawie.

 

 

  

M PrzezdziakMarek Przeździak

Prezes Zarządu POLBISCO - Stowarzyszenia Polskich Producentów Wyrobów Czekoladowych i Cukierniczych

Wcześniej przez 16 lat był sekretarzem generalnym Polbisco. Jest absolwentem Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego.

 

 

 

 

 

J Minorczyk

Jerzy Minorczyk

Dyrektor Generalny IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy

W mediach pracuje od roku 1992, najpierw w Gazecie Wyborczej, następnie w TVP S.A. Przez kolejne lata pełnił funkcje dyrektora, dyrektora wydawniczego lub dyrektora marketingu i reklamy w tygodnikach telewizyjnych, tygodnikach opinii oraz w periodyku branżowym Media & Marketing Polska. Był również dyrektorem I i II edycji programu marketingowego „Produkt Roku” oraz współuczestniczył w launchu projektu non profit „Kino za Rogiem” – sieci nowoczesnych, kameralnych kin społecznościowych zlokalizowanych poza dużymi ośrodkami miejskimi. Filolog polonista, absolwent organizacji i zarządzania oraz podyplomowych studiów marketingu, promocji i reklamy, członek zwyczajny IAA Polska, były członek rady nadzorczej PBC. 

 

 

B Chmurzynska

Blanka Chmurzyńska-Brown

Dyrektor Generalna Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego

Absolwentka Wydziału Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Od 2002 roku na stanowisku Dyrektora Generalnego Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego. Odpowiedzialna za stworzenie i rozwój nowoczesnej organizacji reprezentującej interesy polskiej branży kosmetycznej w kraju i zagranicą. Współtworzy i realizuje projekty legislacyjne dotyczące stworzenia najdogodniejszych warunków prawnych i gospodarczych dla rozwoju przemysłu kosmetycznego.

 

Komisja Rewizyjna

 

A Kepinska

Agnieszka Kępińska-Sadowska

Kierownik ds. Kontaktów Zewnętrznych i Komunikacji Mondelez Polska

Od ponad 10-ciu lat związana zawodowo z komunikacją i PR. Od lutego 2008 r. na czele działu Komunikacji i PR w koncernie spożywczym Mondelez Polska. Odpowiada za tematykę marketingu skierowanego do dzieci, kwestie związane z samoregulacją, współprowadzi i wspiera od strony komunikacji kluczowe projekty marketingowe dla marek Kraft Foods Polska (m.in. dla marki Jacobs, Milka). Specjalizuje się w tematyce komunikacji z konsumentem i kampaniach produktowych. Prowadzi wykłady i szkolenia z zakresu media relations oraz trendów w komunikacji i PR. Przed rozpoczęciem pracy w Kraft Foods Polska, przez 8 lat pracowała po stronie agencji, w tym ponad 3 lata związana była z polskim oddziałem renomowanej, międzynarodowej agencji Public Relations Edelman, kierując działem Komunikacji Konsumenckiej i projektami dla największych firm z branży FMCG.

 

P Lysak new

Piotr Łysak

Head of Marketing & Digital, flyadeal. Właściciel, BrandWorks Consulting 

Wcześniej Dyrektor Marketingu Wizzair oraz wiele lat w McCann Erickson. Swoją karierę rozpoczął w 1997 roku od polskiego biura agencji jako group account director. Realizował projekty dla: Nestle, Unilevera, PKO BP, Warki, Plus GSM. Przez kilka lat jako new business director - Łysak zajmował się pozyskiwaniem nowych klientów. Po sukcesach odniesionych w polskim biurze kontynuował karierę jako Africa area director Coca-Cola. Opowiedziany był za pracę dla tego klienta na kontynencie afrykańskim. Był również koordynatorem sieci McCann w tym regionie. W Europie zarządzał biurami McCann Erickson w Bukareszcie, Belgradzie i Kijowie. 

 

  

Małgorzata TeodorowiczMałgorzata Teodorowicz

Dyrektor strategii badań i analiz w Burda International Polska, wydawcy m.in.: magazynów Elle, National Geographic, Glamour, Focus, Gali (...).
Od 2013 roku członek Rady Nadzorczej w spółce Polskie Badania Czytelnictwa, organizacji powołanej jesienią 1997 roku przez Wydawców Prasowych organizacji, której misją jest zagwarantowanie pełnego obiektywizmu, niezależności i zgodności z najwyższej klasy standardami międzynarodowymi badań czytelnictwa prasy w Polsce. Warszawianka. Z wykształcenia Polonistka. Od 1996 związana z rynkiem mediowym (McCannErickson - dział mediów, ze strukturami IPG: Universal McCann Polska, Magna Global Polska).
Od 2006 związana z rynkiem wydawniczym w grupie Gruner + Jahr Polska.