Członkowie Komisji Etyki Reklamy:

Magdalena CzajaMagdalena Czaja
Według rankingów jedna z najbardziej wpływowych kobiet w polskiej reklamie, uhonorowana tytułem „Człowieka Reklamy Briefu 2010". Wieloletni praktyk marketingu, współzałożycielka i Prezes Rady Nadzorczej San Markos. Jest także wiceprzewodniczącą prezydium Komisji Etyki Reklamy, członkiem Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR oraz Komitetu Effie. Pod jej kierunkiem zespół San Markos zrealizował innowacyjną kampanię edukacyjną „Kumpel z przeszłości. 1944 Live" - która jest prawdopodobnie najbardziej nagradzanym projektem w historii polskiej reklamy. Kampania otrzymała ponad 20 nagród na międzynarodowych i polskich konkursach reklamowych, w tym dwa Grand Prix w konkursie "Media Trendy" oraz Srebrnego Lwa na najbardziej prestiżowym Festiwalu Reklamy "Cannes Lions". Ukończyła Marketing i Zarządzanie na SGH w Warszawie. Jest również absolwentką studiów Public Relations na Uniwersytecie Warszawskim oraz Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie.


Krystyna Jarosz sKrystyna Jarosz - niezależny konsultant.

Z wykształcenia nauczyciel, przez prawie 30 lat związana z branżą wydawniczą. Początkowo zastępca Kierownika Biura Ogłoszeń Życia Warszawy ,od początku lat 90 do 2012 roku Dyrektor Biura Reklamy POLITYKI, które stworzyła od podstaw. Jedyny dyrektor reklamy, który prawie przez 21 lat pracował w jednym tytule, a Biuro Reklamy pod Jej kierownictwem utrzymywało się w ścisłej czołówce biur sprzedających najwięcej powierzchni reklamowej na rynku magazynów w Polsce oraz najlepiej ocenianych przez klientów i domy mediowe. Przez ostatnie 8 lat z rzędu w rankingach publikowanych przez Media Marketing Polska Biuro Reklamy Polityki piastowało tytuł najlepszego Biura Reklamy w Polsce, m.in. za przejrzystą politykę cenową i wysoki poziom obsługi. W roku 2010 otrzymała również tytuł "Menedżera Roku". Obecnie na emeryturze - realizuje się jako doradca d/s reklamy w miesięczniku PRESS. Jest także członkiem Sądu Koleżeńskiego w Izbie Wydawców Prasy. Mężatka, dorosły syn. Każdą wolną chwilę spędza z rodziną i przyjaciółmi w swoim ukochanym domu na Mazurach.


Krzysztof MydlowskiKrzysztof Mydłowski
Krzysztof Mydłowski specjalizuje się w nadzorze i udziale w pracach związanych z tworzeniem, łączeniem, przekształcaniem i przejmowaniem podmiotów gospodarczych oraz związanymi z tym kompleksowymi badaniami i oceną ich stanu prawnego (także w języku angielskim) obsługa prawna i prowadzenie posiedzeń (zgromadzeń) organów osób prawnych, bierze udział w pracach legislacyjnych. Arbiter Sądu Arbitrażowego przy Krajowej Izbie Gospodarczej w Warszawie, Członek rad nadzorczych spółek kapitałowych. Magister prawa, Uniwersytet Warszawski 1978, aplikacja sędziowska 1979 - 1981. Specjalizacja: prawo cywilne, prawo handlowe i prawo gospodarcze, w tym audiowizualne.

 

 


 

Wojtek PiwockiWojciech Piwocki
Od jesieni 2011 dyrektor Agencji Reklamy Polskie Radio S.A. Wcześniej wiele lat w EUROZET jako Prezes Zarządu Studio Zet. Przeszedł wszystkie stopnie kariery w branży radiowej począwszy od asystenta przedstawicieli handlowych poprzez pracę ze wszystkimi większymi agencjami reklamowymi jako koordynator potem Kierownik Działu Sponsoringu i Akcji Specjalnych w REGIE RADIO MUSIC / Radio Zet, następnie już jako Dyrektor Zarządzający i szef akcji specjalnych i sponsoringu.
Ukończył studia na wydziale Biologii Uniwersytetu Warszawskiego o specjalności Hydrobiologia i nadal uwielbia kontakt z wodą, najlepiej w plenerze...

 

 


MMMarta Macke – Pitch Consultant/Partner, Shortlist
Zajmuje się doradztwem w zakresie organizacji, koordynacji i optymalizacji procesów przetargowych związanych z wyborem partnera z branży komunikacji marketingowej oraz analizą i optymalizacją relacji z obecną agencją.
Od 1995 roku związana z branżą reklamową (15 lat pracowała w DDB Group, ostatnie lata na stanowisku Business Development Director, wcześniej 2 lata w Client Service agencji Saatchi&Saatchi), zdobywała doświadczenie i kompetencje w szczególności w takich dziedzinach jak: business development i prospect planning (pozyskiwanie nowych klientów), zarządzanie współpracą z klientem i jej koordynacja, kierowania współpracą z klientami międzynarodowymi (koordynacja prac biur agencji w 18 krajach Europy Centralnej i Wschodniej dla firmy Unilever), badania rynkowe, zarządzanie projektami, zarządzanie zasobami ludzkimi, strategie reklamowe, przygotowanie i realizacja kampanii reklamowych. Kiedy nie pracuje Marta jeździ na nartach i czynnie działa w środowisku narciarskim.

 

 


pwPaweł Wiśniewski - ekspert w dziedzinie komunikacji marketingowej i mediowej. Przez większość swojego życia zawodowego związany z marketingiem i komunikacją mediową, tworząc i realizując komunikację konsumencką. Swoje doświadczenie zbudował w oparciu o wieloletnie działania ATL, BTL, direct to consumer oraz digital, pracując przez ponad dwadzieścia lat w jednej z największych na świecie firm FMCG. Przez ostatnią dekadę związany z rozwojem komunikacji digitalowej zarówno ze strony marketingowej, jak i jej budowania po stonie technologi cyfrowej. Założyciel firmy Wiśniewski Media i Marketing, w ramach której pomaga innym firmom oraz agencjom na rynku budować przewagę konkurencyjną. Absolwent Wydziału Stomatologii, Uniwersytetu Medycznego (wówczas Akademii Medycznej) w Warszawie.

 

 


Teresa WierzbowskaTeresa Wierzbowska
Doradca Zarządu Cyfrowego Polsatu ds. Public Affairs. Prezes Stowarzyszenia Sygnał działającego na rzecz ochrony własności intelektualnej. Wiceprezes Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji. Wiceprzewodnicząca Rady Nadzorczej Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Od kilkunastu lat zajmuje się komunikacją w biznesie, od 2004 roku związana jest z rynkiem mediowym. Obszar jej działalności dotyczy projektów opartych na wiedzy i relacjach. Zajmuje się public affairs i government relations, komunikację korporacyjną, projektami badawczymi i edukacyjnymi oraz PR. Wcześniej pracowała jako Dyrektor ds. Public Affairs i szef działu marketingu i PR w spółce Redefine, jako doradca zarządu ds. PR w firmie badawczej Gemius SA oraz w agencjach interaktywnych i PR. Współpracowała jako doradca ds. komunikacji z organizacjami działającymi w obszarze mediów i kultury.
Od 2006 aktywnie działa także na gruncie akademickim. Jest wykładowcą Collegium Civitas, Akademii Ekonomicznej w Krakowie oraz Uczelni Łazarskiego realizując autorskie programy nauczania. Autorka szeregu artykułów i opracowań na temat PR, CSR i komunikacji internetowej. Zasiada we władzach Collegium Civitas odpowiadając jako Pełnomocnik Rektora za kształcenie ustawiczne. Absolwentka Zarządzania i Podyplomowego Studium Public Relations Polskiej Akademii Nauk i UW. Studiowała także kierunki humanistyczne na Uniwersytecie Warszawskim, jak muzokologia oraz stosunki międzykulturowe.


Bohdan PawłowiczBohdan Pawłowicz
Od blisko 20-stu lat związany z rynkiem komunikacji marketingowej w Polsce. Członek zarządu IAA – Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy w Polsce. Wykładowca Public Relations n UW, komunikacji marketingowej i zarządzania kryzysowego na Uniwersytecie Wrocławskim (IDiKS), a także marketingu sportowego w SGH. Od 204 roku szef agencji konsultingowej PBS – Pawłowicz Business Solutions (wcześniej Pawłowicz i Partnerzy). W latach 2006 – 2-11 był również prezesem zarządu Aart Design Sp. z o.o. – polskiego oddziału francuskiej agencji specjalizującej się w tworzeniu systemów identyfikacji wizualnej i broadcast designu.

 

 

 


Wojciech TomczakWojciech Tomczak
Ukończył studia filozoficzne na Uniwersytecie Warszawskim, ale karierę zawodową rozpoczął w 1992 roku w Unilever Polska S.A., wprowadzając na rynek produktów spożywczych takie marki jak Bona, Flora, Kasia oraz Planta, i bedąc finalnie Marketing Managerem tych kategorii. Od roku 2000 odpowiedzialny za komunikację wewnętrzną i zewnętrzną firmy. Kieruje projektami CSR, doradza marketingowi w sprawach Brand PR. Tworzył pismo firmowe oraz korporacyjne strony inter i intranetowe. Jego dziełem są strategie komunikacyjne dla wszystkich zmian reorganizacyjnych w firmie.

 

 

 


Wojciech KowalczykWojciech Kowalczyk, Head of Advertising sales and Marketing, Poland, MTG
Pracuje w branży reklamowej od ponad 10 lat. Aktualnie odpowiada za przychody rekamowe oraz marketing stacji MTG w Polsce - Polsat Viasat History, Polsat Viasat Nature i Polsat Viasat Explore. W latach 2006-2015 odpowiadał za marketing i badania w Atmedia, ostatnio na stanowisku dyrektora marketingu. Wcześniej związany z Optimum Media OMD, gdzie odpowiadał za strategie mediowe m.in. dla McDonald's, Johnson&Johnson, Lotos.
Felietonista magazynu Tele Pro, arbiter Komisji Etyki Reklamy. Prelegent m.in. Research Director Meeting, EGTA (Koln 2012); Kongresu dziecięcego (Warszawa, 2010), Channel's Summit (London, 2010-2012), Purple Day, Mindhshare (Warszawa, 2012), Crimea Media Com Summit (Ałuszta, 2013). Prowadzący warsztaty „ Gry wojenne - pozycjonowanie marek" (Uczelnia Łazarskiego, Warszawa, 2012).

 

 


Zofia SanejkoZofia Sanejko
Ukończyła Wydział Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego. Pracowała w Teatrze Komedia, w Polskim Radiu i ITI Film Studio. Od lipca 1993 w McCann Erickson, początkowo jako Kierownik Działu Zakupu Mediów, a od 1995 roku jako Dyrektor tego Działu. W 1999 roku, po oddzieleniu się Universal McCann od agencji McCann Erickson, zostałam wybrana Wiceprezesem Zarządu. Jest odpowiedzialna za negocjacje kontraktów oraz za nadzór nad procesem kupowania mediów; rozwija niestandardową i innowacyjną współpracę z mediami (np. bartering, programming. Po utworzeniu, w październiku 2001, jednostki negocjacyjnej Magna Global Polska – została członkiem jej Rady Nadzorczej i Rady Operacyjnej. Od stycznia 2004 roku jest także członkiem Zarządu SAR.

 

 


Olgierd CyganOlgierd Cygan
Prowadzeniem działań marketingowych w Internecie zajmuje się od 1996 roku. Główny udziałowiec i Prezes Zarządu agencji interaktywnej Digital One, w której odpowiedzialny jest przede wszystkim za kluczowe decyzje i właściwy kierunek rozwoju firmy. Członek / założyciel fundacji MediaKlaster oraz główny pomysłodawca Filmteractive – międzynarodowego eventu poświęconego innowacyjnym treściom i rozwiązaniom audio / video. Członek Zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Arbiter w Komisji Etyki Reklamy. W latach 2003 – 2006 był Prezesem Zarządu Interactive Advertising Bureau Polska. Ukończył Zarządzanie i Marketing na Uniwersytecie Łódzkim. Wolny czas poświęca min. na budowanie konstrukcji z klocków Lego najchętniej w tematyce Gwiezdnych Wojen :)


Andrzej GarapichAndrzej Garapich - Prezes Zarządu PBI

Znawca mediów elektronicznych i internetu. Od 2005 roku pełni funkcję prezesa zarządu spółki Polskie Badania Internetu – organizatora projektu Megapanel – standardu badań oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce. Za jego kadencji Spółka PBI uruchomiła kilkadziesiąt projektów badawczych, związanych z wykorzystywaniem sieci w życiu codziennym, w reklamie i marketingu. Wielokrotnie występował na polskich i międzynarodowych konferencjach dotyczących internetu. Był przedstawicielem Europy Środkowo-Wschodniej w projekcie MIA (Measurement of Internet Audience Project). Członek PTBRiO oraz Rady Programowej Media Trendy. We wcześniejszych etapach drogi zawodowej przygotowywał w Monachium i Bazylei doktorat z zoologii, obroniony w Polskiej Akademii Nauk. Był także dziennikarzem, producentem telewizyjnym, wydawcą programów informacyjnych i kontraktowanym freelancerem w Associeted Press Television News.


Marcin KozlowskiMarcin Kozłowski, adwokat, 34 lata.
Absolwent Wydziału Prawa i Administracji (2005 r.) oraz Podyplomowego Studium Prawa Własności Intelektualnej Uniwersytetu Warszawskiego (2009 r.).
Członek Izby Adwokackiej w Warszawie (od 2006 r.), adwokat od 2010 r. Od 2005 r. na stałe współpracuje z Unilever Polska, wspierając m. in. dział marketingu. Reprezentował Unilever w postępowaniach przed sądami powszechnymi oraz Komisją Etyki Reklamy przy Radzie Reklamy. Specjalista w zakresie prawa reklamy oraz zwalczania nieuczciwej konkurencji.

 


Rafal KarskiRafał Karski

Od 2014 roku Chief Operating Officer i Członek Zarządu Media Impact Polska, spółki z grupy Rignier Axel Springer. Karierę rozpoczął w firmie Procter & Gamble w 1994 roku, następnie w latach 2002-2006 zarządzał Działami Marketingu w Opoczno SA i Żywiec Zdrój. Od 2007 roku współtworzył polski oddział Liberty Mutual Insurance właściciela marki Liberty Direct, gdzie pierwsze dwa lata kierował Działem Marketingu. W latach 2009-2013 pełnił funkcję Dyrektora Sprzedaży i Marketingu, w tym samym czasie, kierując Biurem Obsługi Klienta. Ukończył studia na Politechnice Warszawskiej i MBA na INSEAD we Francji i Singapurze.

 

 

 


Patrycja GiurkoPatrycja Giurko

Patrycja Giurko jest związana z firmą Kofola od maja 2007 roku. Jako Brand Manager marek dziecięcych zajmowała się marką Jupik – tworzeniem jej strategii, wprowadzaniem na rynek, działaniami ATL i BTL oraz nadzorowała przygotowanie działań w Internecie dla dzieci na www.jupik.com. Była także odpowiedzialna za wprowadzenie i rozwój strategii marketingowej wody smakowej dla dzieci – Jupik Aqua. Jako Senior Brand Manager odpowiadała za tworzenie strategii marek Jupi i Jupik w Polsce, Czechach, Słowacji i na Węgrzech. Od roku 2009 w Hoop Polska zajmowała stanowisko Group Brand Managera HOOP POLSKA SP. Z O.O. Odpowiada za marki Hoop Cola, Jupik, Jupi, Pickwick Ice Tea, Vinea, Fruti i Mr. Max. Obecnie na stanowisku Marketing Managera odpowiada za cały markowy asortyment firmy Hoop. Patrycja Giurko jest absolwentką Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach. Swoją karierę zaczynała w dziale marketingu w firmie Unilever S.A., w kategorii środków higieny jamy ustnej. W ciągu pięciu lat pracy awansowała na stanowisko Brand Managera CEE Innovation Centre. Następne dwa lata pracowała dla firmy Henkel Bautechnik. W kwietniu 2005 roku objęła stanowisko Brand Managera w firmie Mieszko S.A., w której zarządzała marką Zozole.


 Jaroslaw SobolewskiJarosław Sobolewski

Partner w Internet Talents, agencji doradztwa personalnego wyspecjalizowanej w rekrutacjach specjalistów rynku internetowego. Od 1997 roku związany z rynkiem mediów internetowych w Polsce. Wieloletni Dyrektor Generalny Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, Członek Zarządu IAB Europe oraz menadżer regionalny IAB Europe na Europę Środkowo-wschodnią wspierający rozwój internetowych organizacji branżowych w krajach CEE. Inicjator i organizator największych imprez branży internetowej w Polsce. Prelegent, panelista, moderator i członek rad programowych konferencji mediowych w kraju i zagranicą. Ekspert ds. nowych mediów magazynu Think Tank oraz były członek Zarządu Komisji Etyki Reklamy. Członek kapituł konkursu Złota Strona Emitenta organizowanego przez Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych oraz Konkursu na Innowacyjną E-usługę i Innowacyjną Technologię B2B organizowanego przez PARP. Nominowany w latach 2008, 2009, 2010 i wyróżniony nagrodą Grand Webstar dla "Człowieka Roku Polskiego Internetu" w 2011 w Warszawie oraz wspólnie z zespołem nagrodą dla najlepszej internetowej organizacji branżowej w Europie podczas MIXX Awards Europe 2012 w Barcelonie.


joanna lodygowskaJoanna Łodygowska

Szef Działu Komunikacji, Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris. Posiada wieloletnie doświadczenie w obszarze PR i marketingu. Odpowiedzialna za działania komunikacyjne Grupy Dr Irena Eris - m.in. za turniej golfowy - Dr Irena Eris Ladies’ Golf Cup,  magazyn Sense of Beauty, relacje z mediami, akcje sponsoringowe, eventy. Od 2011 r. Członek Zarządu Fundacji „Piękniejsze Życie”. Fundacja ma na celu wsparcie kobiet podczas leczenia onkologicznego. W latach 2010 – 2013 rokrocznie nominowana w kategorii „Osoba/zespół ds. komunikacji firmy lub korporacji” w konkursie branży PR - PROTONY. Absolwentka Międzywydziałowych Indywidualnych Studiów Humanistycznych na Uniwersytecie Warszawskim oraz Zarządzania na Rynku Dóbr i Marek Luksusowych na SGH.

 

 

 


 

Beata Ptaszynska JedynakBeata Ptaszyńska–Jedynak

Posiada ponad 14 lat doświadczenia głównie w obszarze komunikacji i PR. Od 2014 roku pełni funkcję dyrektora ds. komunikacji Carlsberg Polska. Wcześniej była związana z Coca-Cola Poland Services, Philips oraz 3M. Posiada rozległe doświadczenie m.in.: w tworzeniu i realizacji strategii komunikacji, prowadzeniu projektów edukacyjnych, współpracy z liderami opinii i ekspertami oraz projektach z zakresu CSR. Działała w Forum Odpowiedzialnego Biznesu i Polskiej Federacji Producentów Żywności, od 2009 - 2013 roku była członkiem Rady Programowej Funduszu Kropli Beskidu, zaś obecnie uczestniczy w pracach ZPPP Browary Polskie. Absolwentka Wydziału Filologii Angielskiej na Uniwersytecie Warszawskim oraz podyplomowego studium Strategicznego Zarządzania Marketingowego w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

 


Marcin GodlewskiMarcin Godlewski – Dyrektor Zarządzający FCB Warsaw
Od 1998 roku związany z branżą reklamową. Przez pierwsze 3 lata pracował w dziale Client Service międzynarodowej agencji JWT i zdobywał swoje doświadczenie realizując kampanie zarówno dla międzynarodowych jak i lokalnych klientów. W 2001 dołączył do międzynarodowej agencji FCB, która właśnie połączyła się z polskim butikiem kreatywnym Ad Fabrika. Przez kilkanaście lat Marcin odpowiedzialny był za prowadzenie działu Client Service i relacje z Klientami agencji, a także za rozwój agencji (pozyskiwanie nowych klientów). Od 2012 Marcin pełni funkcję Dyrektora Zarządzającego agencji FCB Warsaw.
Absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego

 

 


Witold trzcinski
Witold Trzciński

Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Z branżą reklamowo-wydawniczą związany od stycznia 1995. Przez pierwsze 13 lat pracy w Polskapresse Media i później Mediatak (broker reklamowy prasy regionalnej) przeszedł drogę od szczebla handlowca do Dyrektora Działu Dodatków Telewizyjnych. W latach 2007 do 2015 na stanowiskach dyrektorskich w Biurach Reklamy Wydawnictw: Murator, Bauer, Presspublica, później Gremi Business Communication.

 


 

Marcin WisniewskiMarcin Wiśniewski

Analityk rynku z dwudziestopięcioletnim doświadczeniem w branży reklamowej. Od 1994 roku wprowadza wyniki projektów badawczych do codziennej praktyki Telewizji Polskiej. Ojciec chrzestny niestandardowych form ekspozycji reklam w polskiej telewizji, koordynator kampanii przed referendum akcesyjnym w Polsce w latach 2002-3 i wieloletni członek Komisji ds. Komunikatów Społecznych w TVP. Autor licznych programów szkoleniowych z zakresu rynku mediów realizowanych w kraju i za granicą, w tym przez fundację Konrada Adenauera w Bośni i Hercegowinie. Adwokat jakościowego podejścia do reklamowania w telewizji. Uhonorowany tytułem „European TV Manager of the Year 2009" przez EGTA – europejskie stowarzyszenie domów sprzedaży radia i telewizji. Obecnie szef zespołu ds. wsparcia sprzedaży w Biurze Reklamy TVP. W wolnym czasie żegluje, jeździ pojazdami zabytkowymi i lata małymi samolotami – jest stałym współpracownikiem miesięcznika „Przegląd Lotniczy".

 


 

Magda ToczyskaMagdalena Toczyska–Kasprzak

Magda Toczyska dołączyła do zespołu L’Oreal Polska w 2000 jako Product Manager Vichy. W 2004 została Dyrektorem Marketingu marki Vichy, przyczyniając się do dynamicznego rozwoju marki która była niekwestionowanym liderem w segmencie dermokosmetyków oraz jedną z największych marek do pielęgnacji twarzy w Polsce. W 2007 Magdalena Toczyska objęła stanowisko Dyrektora Marek Inneov, Sanoflore i SkinCeuticals. Odpowiadała za launch nowych kategorii w aptekach, tworzyła lokalną strategię wsparcia marek, zarządzała zespołami sprzedaży i marketingu. W 2011 powróciła do marki Vichy jako General Manager, odpowiedzialny za marketing i sprzedaż. Od 2013 Magda Toczyska – Kasprzak jest Dyrektorem ds. Mediów i Insightów Konsumenckich. Odpowiedzialna jest strategię mediową L’Oreal Polska, wspołracę z agencjami, negocjacje ze stacjami telewizyjnymi i wydawnictwami a także odpowiada za badania marketingowe, konsumenckie i shopperowe dla wszystkich marek grupy L’Oreal.

 


Malgosia RokitaMałgorzata Rokita
Dyrektor Marketingu Procter & Gamble
Absolwentka Finansów i Bankowości Akademii Ekonomicznej w Krakowie, jednak swoja karierę zawodowa związała z marketingiem i budowaniem marek. Od wielu lat związana z Procter & Gamble, gdzie zaczynała jako Assistant Brand Manager Blend a Med. Od lipca 2012 jest Dyrektorem Marketingu, odpowiedzialnym za komunikacje całego portfela marek P&G w regionie Europa Centralna (od Krajów Bałtyckich po Słowenię i Chorwacje). Poprzednio miedzy innymi pracowała w strukturach regionalnych w Brukseli i w Genewie, kierując zespołem odpowiedzialnym za stworzenie i wprowadzenie w regionie CEEMEA nowych innowacji w kategorii Fabric Care: Lenor Parfumelle, Ariel Professional. Prywatnie 'teatromanka' i wielbicielka dalekich podroży.

 

 


Igor Kaleński
Partner w funduszu inwestycyjnym PAAN CAPITAL. Członek Rady Nadzorczej polskiej firmy farmaceutycznej Sequoia oraz startup'u technologicznego SPARK. Arbiter Komisji Etyki Reklamy, ekspert Think Tank, członek Rady Fundacji Res Publika i grupy doradczej RPP przy Ministerstwie Spraw Zagranicznych. Wcześniej Prezes Grupy Saatchi & Saatchi w Polsce. Były Prezes Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR oraz członek Zarządu i Rady Nadzorczej Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego. Zanim objął stanowisko Prezesa Saatchi & Saatchi, pełnił funkcję prezesa agencji MRM Momentum Worldwide, należącej do grupy McCann Worldgroup. Należał tez do grupy wprowadzającej Citibank GCB na polski rynek. Przez dwa lata pracował na Wydziale Ekonomii Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Ukończył studia na Wydziale Finansów i Bankowości Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Jest absolwentem Studiów Podyplomowych na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego i Szkoły Ekonomii Fundacji Batorego dla wykładowców uniwersyteckich. Stypendysta studiów doktoranckich na University of Rochester New York.


 

Malgorzata AugustyniakMałgorzata Augustyniak
Z wykształcenia historyk sztuki, z reklamą zewnętrzną związana od 1994 roku, od kiedy pracuje w AMS. Od 1996 roku, pełniąc funkcje managerskie, rozwijała kompetencje w zakresie zarządzania, sprzedaży i marketingu. Po przejęciu firmy przez Agorę w 2002 r. została dyrektorem sprzedaży regionalnej, a od stycznia 2005 roku jest Wiceprezesem Zarządu AMS SA. W tym okresie firma otrzymała wiele nagród i wyróżnień, m.in. I miejsce w rankingu mediów konkursu Media Trendy, Innovation Awards Media Trendy, Business Superbrand, Perła Polska Gospodarki, Mecenas Kultury, Mecenas Kultury Krakowa, Lodołamacze. Kierowane przez nią biuro reklamy jest od wielu lat najwyżej ocenianym i wyróżnianym biurem reklamy outdoorowej według rankingu „Media&Marketing Polska". Zaangażowana w projekty CSR, juror w konkursie Galerii Plakatu AMS. Od wielu lat aktywnie działa w zakresie integracji osób niepełnosprawnych. Od 2014 roku Przewodnicząca Rady Fundacji „Akademia Integracji".


 

Małgorzata Ołdak


 

Olesia Frączek


 

Barbara Król


 

Mikołaj Janicki


 

Joanna Kluczewska-Strojny