Członkowie Komisji Etyki Reklamy:

MCZ 2Magdalena Czaja

Według rankingów jedna z najbardziej wpływowych kobiet w polskiej reklamie, uhonorowana tytułem „Człowieka Reklamy Briefu 2010". Wieloletni praktyk marketingu, współzałożycielka i Prezes Rady Nadzorczej San Markos. Jest także wiceprzewodniczącą prezydium Komisji Etyki Reklamy, członkiem Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR oraz Komitetu Effie. Pod jej kierunkiem zespół San Markos zrealizował innowacyjną kampanię edukacyjną „Kumpel z przeszłości. 1944 Live" - która jest prawdopodobnie najbardziej nagradzanym projektem w historii polskiej reklamy. Kampania otrzymała ponad 20 nagród na międzynarodowych i polskich konkursach reklamowych, w tym dwa Grand Prix w konkursie "Media Trendy" oraz Srebrnego Lwa na najbardziej prestiżowym Festiwalu Reklamy "Cannes Lions". Ukończyła Marketing i Zarządzanie na SGH w Warszawie. Jest również absolwentką studiów Public Relations na Uniwersytecie Warszawskim oraz Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie. 

Krystyna Jarosz sKrystyna Jarosz

Z wykształcenia nauczyciel, przez prawie 30 lat związana z branżą wydawniczą. Początkowo zastępca Kierownika Biura Ogłoszeń Życia Warszawy ,od początku lat 90 do 2012 roku Dyrektor Biura Reklamy POLITYKI, które stworzyła od podstaw. Jedyny dyrektor reklamy, który prawie przez 21 lat pracował w jednym tytule, a Biuro Reklamy pod Jej kierownictwem utrzymywało się w ścisłej czołówce biur sprzedających najwięcej powierzchni reklamowej na rynku magazynów w Polsce oraz najlepiej ocenianych przez klientów i domy mediowe. Przez ostatnie 8 lat z rzędu w rankingach publikowanych przez Media Marketing Polska Biuro Reklamy Polityki piastowało tytuł najlepszego Biura Reklamy w Polsce, m.in. za przejrzystą politykę cenową i wysoki poziom obsługi. W roku 2010 otrzymała również tytuł "Menedżera Roku". Obecnie na emeryturze - realizuje się jako doradca d/s reklamy w miesięczniku PRESS. Jest także członkiem Sądu Koleżeńskiego w Izbie Wydawców Prasy. Mężatka, dorosły syn. Każdą wolną chwilę spędza z rodziną i przyjaciółmi w swoim ukochanym domu na Mazurach. 

Krzysztof MydlowskiKrzysztof Mydłowski

Krzysztof Mydłowski specjalizuje się w nadzorze i udziale w pracach związanych z tworzeniem, łączeniem, przekształcaniem i przejmowaniem podmiotów gospodarczych oraz związanymi z tym kompleksowymi badaniami i oceną ich stanu prawnego (także w języku angielskim) obsługa prawna i prowadzenie posiedzeń (zgromadzeń) organów osób prawnych, bierze udział w pracach legislacyjnych. Arbiter Sądu Arbitrażowego przy Krajowej Izbie Gospodarczej w Warszawie, Członek rad nadzorczych spółek kapitałowych. Jest przewodniczącym Prezydium Komisji Etyki Reklamy. Magister prawa, Uniwersytet Warszawski 1978, aplikacja sędziowska 1979 - 1981. Specjalizacja: prawo cywilne, prawo handlowe i prawo gospodarcze, w tym audiowizualne.

 

 

Wojtek Piwocki

 Wojciech Piwocki

CEO of NA TEMAT GROUP, wcześniej dyrektor Agencji Reklamy Polskie Radio S.A. Wcześniej wiele lat w EUROZET jako Prezes Zarządu Studio Zet. Przeszedł wszystkie stopnie kariery w branży radiowej począwszy od asystenta przedstawicieli handlowych poprzez pracę ze wszystkimi większymi agencjami reklamowymi jako koordynator potem Kierownik Działu Sponsoringu i Akcji Specjalnych w REGIE RADIO MUSIC / Radio Zet, następnie już jako Dyrektor Zarządzający i szef akcji specjalnych i sponsoringu. Ukończył studia na wydziale Biologii Uniwersytetu Warszawskiego o specjalności Hydrobiologia.

 

 

 

 

MMMarta Macke

Zajmuje się doradztwem w zakresie organizacji, koordynacji i optymalizacji procesów przetargowych związanych z wyborem partnera z branży komunikacji marketingowej oraz analizą i optymalizacją relacji z obecną agencją. Od 1995 roku związana z branżą reklamową (15 lat pracowała w DDB Group, ostatnie lata na stanowisku Business Development Director, wcześniej 2 lata w Client Service agencji Saatchi&Saatchi), zdobywała doświadczenie i kompetencje w szczególności w takich dziedzinach jak: business development i prospect planning (pozyskiwanie nowych klientów), zarządzanie współpracą z klientem i jej koordynacja, kierowania współpracą z klientami międzynarodowymi (koordynacja prac biur agencji w 18 krajach Europy Centralnej i Wschodniej dla firmy Unilever), badania rynkowe, zarządzanie projektami, zarządzanie zasobami ludzkimi, strategie reklamowe, przygotowanie i realizacja kampanii reklamowych. Kiedy nie pracuje Marta jeździ na nartach i czynnie działa w środowisku narciarskim.

 

 

 

pw

Paweł Wiśniewski 

Ekspert w dziedzinie komunikacji marketingowej i mediowej. Przez większość swojego życia zawodowego związany z marketingiem i komunikacją mediową, tworząc i realizując komunikację konsumencką. Swoje doświadczenie zbudował w oparciu o wieloletnie działania ATL, BTL, direct to consumer oraz digital, pracując przez ponad dwadzieścia lat w jednej z największych na świecie firm FMCG. Przez ostatnią dekadę związany z rozwojem komunikacji digitalowej zarówno ze strony marketingowej, jak i jej budowania po stonie technologi cyfrowej. Założyciel firmy Wiśniewski Media i Marketing, w ramach której pomaga innym firmom oraz agencjom na rynku budować przewagę konkurencyjną. Jest członkiem Prezydium Komisji Etyki Reklamy. Absolwent Wydziału Stomatologii, Uniwersytetu Medycznego w Warszawie.

 

Teresa Wierzbowska 3Teresa Wierzbowska

Doradca Zarządu Cyfrowego Polsatu ds. Public Affairs. Prezes Stowarzyszenia Sygnał działającego na rzecz ochrony własności intelektualnej. Wiceprezes Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji. Wiceprzewodnicząca Rady Nadzorczej Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Od kilkunastu lat zajmuje się komunikacją w biznesie, od 2004 roku związana jest z rynkiem mediowym. Zajmuje się public affairs i government relations, komunikację korporacyjną, projektami badawczymi i edukacyjnymi oraz PR. Wcześniej pracowała jako Dyrektor ds. Public Affairs i szef działu marketingu i PR w spółce Redefine, jako doradca zarządu ds. PR w firmie badawczej Gemius SA oraz w agencjach interaktywnych i PR. Współpracowała jako doradca ds. komunikacji z organizacjami działającymi w obszarze mediów i kultury. Od 2006 aktywnie działa także na gruncie akademickim. Jest wykładowcą Collegium Civitas, Akademii Ekonomicznej w Krakowie oraz Uczelni Łazarskiego realizując autorskie programy nauczania. Autorka szeregu artykułów i opracowań na temat PR, CSR i komunikacji internetowej. Zasiada we władzach Collegium Civitas odpowiadając jako Pełnomocnik Rektora za kształcenie ustawiczne. Absolwentka Zarządzania i Podyplomowego Studium Public Relations Polskiej Akademii Nauk i UW. Studiowała także kierunki humanistyczne na UW, jak muzokologia oraz stosunki międzykulturowe.

 

Bohdan Pawłowicz

Bohdan Pawłowicz

Od blisko 20-stu lat związany z rynkiem komunikacji marketingowej w Polsce. Członek zarządu IAA – Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy w Polsce. Wykładowca Public Relations n UW, komunikacji marketingowej i zarządzania kryzysowego na Uniwersytecie Wrocławskim (IDiKS), a także marketingu sportowego w SGH. Od 204 roku szef agencji konsultingowej PBS – Pawłowicz Business Solutions (wcześniej Pawłowicz i Partnerzy). W latach 2006 – 2-11 był również prezesem zarządu Aart Design Sp. z o.o. – polskiego oddziału francuskiej agencji specjalizującej się w tworzeniu systemów identyfikacji wizualnej i broadcast designu.

 

 

 

Zofia Sanejko

Zofia Sanejko

Ukończyła Wydział Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego. Pracowała w Teatrze Komedia, w Polskim Radiu i ITI Film Studio. Od lipca 1993 w McCann Erickson, początkowo jako Kierownik Działu Zakupu Mediów, a od 1995 roku jako Dyrektor tego Działu. W 1999 roku, po oddzieleniu się Universal McCann od agencji McCann Erickson, zostałam wybrana Wiceprezesem Zarządu. Jest odpowiedzialna za negocjacje kontraktów oraz za nadzór nad procesem kupowania mediów; rozwija niestandardową i innowacyjną współpracę z mediami (np. bartering, programming. Po utworzeniu, w październiku 2001, jednostki negocjacyjnej Magna Global Polska – została członkiem jej Rady Nadzorczej i Rady Operacyjnej. Od stycznia 2004 roku jest także członkiem Zarządu SAR.

 

 

Andrzej Garapich 2Andrzej Garapich

Dyrektor Marketingu w Telewizji Polskiej. Znawca mediów elektronicznych i internetu. Od 2005 roku pełnił funkcję prezesa zarządu spółki Polskie Badania Internetu – organizatora projektu Megapanel – standardu badań oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce. Za jego kadencji Spółka PBI uruchomiła kilkadziesiąt projektów badawczych, związanych z wykorzystywaniem sieci w życiu codziennym, w reklamie i marketingu. Wielokrotnie występował na polskich i międzynarodowych konferencjach dotyczących internetu. Był przedstawicielem Europy Środkowo-Wschodniej w projekcie MIA (Measurement of Internet Audience Project). Członek PTBRiO oraz Rady Programowej Media Trendy. We wcześniejszych etapach drogi zawodowej przygotowywał w Monachium i Bazylei doktorat z zoologii, obroniony w Polskiej Akademii Nauk. Był także dziennikarzem, producentem telewizyjnym, wydawcą programów informacyjnych i kontraktowanym freelancerem w Associeted Press Television News.

Rafal KarskiRafał Karski

Od 2014 roku Chief Operating Officer i Członek Zarządu Media Impact Polska, spółki z grupy Rignier Axel Springer. Karierę rozpoczął w firmie Procter & Gamble w 1994 roku, następnie w latach 2002-2006 zarządzał Działami Marketingu w Opoczno SA i Żywiec Zdrój. Od 2007 roku współtworzył polski oddział Liberty Mutual Insurance właściciela marki Liberty Direct, gdzie pierwsze dwa lata kierował Działem Marketingu. W latach 2009-2013 pełnił funkcję Dyrektora Sprzedaży i Marketingu, w tym samym czasie, kierując Biurem Obsługi Klienta. Ukończył studia na Politechnice Warszawskiej i MBA na INSEAD we Francji i Singapurze.

 

 

 

 

Jaroslaw Sobolewski 2

Jarosław Sobolewski

Partner w Internet Talents, agencji doradztwa personalnego wyspecjalizowanej w rekrutacjach specjalistów rynku internetowego. Od 1997 roku związany z rynkiem mediów internetowych w Polsce. Wieloletni Dyrektor Generalny Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, Członek Zarządu IAB Europe oraz menadżer regionalny IAB Europe na Europę Środkowo-wschodnią wspierający rozwój internetowych organizacji branżowych w krajach CEE. Inicjator i organizator największych imprez branży internetowej w Polsce. Prelegent, panelista, moderator i członek rad programowych konferencji mediowych w kraju i zagranicą. Ekspert ds. nowych mediów magazynu Think Tank oraz były członek Zarządu Komisji Etyki Reklamy. Członek kapituł konkursu Złota Strona Emitenta organizowanego przez Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych oraz Konkursu na Innowacyjną E-usługę i Innowacyjną Technologię B2B organizowanego przez PARP. Nominowany w latach 2008, 2009, 2010 i wyróżniony nagrodą Grand Webstar dla "Człowieka Roku Polskiego Internetu" w 2011 w Warszawie oraz wspólnie z zespołem nagrodą dla najlepszej internetowej organizacji branżowej w Europie podczas MIXX Awards Europe 2012 w Barcelonie.

 

joanna lodygowskaJoanna Łodygowska

Szef Działu Komunikacji, Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris. Posiada wieloletnie doświadczenie w obszarze PR i marketingu. Odpowiedzialna za działania komunikacyjne Grupy Dr Irena Eris - m.in. za turniej golfowy - Dr Irena Eris Ladies’ Golf Cup,  magazyn Sense of Beauty, relacje z mediami, akcje sponsoringowe, eventy. Od 2011 r. Członek Zarządu Fundacji „Piękniejsze Życie”. Fundacja ma na celu wsparcie kobiet podczas leczenia onkologicznego. W latach 2010 – 2013 rokrocznie nominowana w kategorii „Osoba/zespół ds. komunikacji firmy lub korporacji” w konkursie branży PR - PROTONY. Absolwentka Międzywydziałowych Indywidualnych Studiów Humanistycznych na Uniwersytecie Warszawskim oraz Zarządzania na Rynku Dóbr i Marek Luksusowych na SGH.

 

 

 

Beata Ptaszynska JedynakBeata Ptaszyńska–Jedynak

Posiada ponad 14 lat doświadczenia głównie w obszarze komunikacji i PR. Od 2014 roku pełni funkcję dyrektora ds. komunikacji Carlsberg Polska. Wcześniej była związana z Coca-Cola Poland Services, Philips oraz 3M. Posiada rozległe doświadczenie m.in.: w tworzeniu i realizacji strategii komunikacji, prowadzeniu projektów edukacyjnych, współpracy z liderami opinii i ekspertami oraz projektach z zakresu CSR. Działała w Forum Odpowiedzialnego Biznesu i Polskiej Federacji Producentów Żywności, od 2009 - 2013 roku była członkiem Rady Programowej Funduszu Kropli Beskidu, zaś obecnie uczestniczy w pracach ZPPP Browary Polskie. Absolwentka Wydziału Filologii Angielskiej na Uniwersytecie Warszawskim oraz podyplomowego studium Strategicznego Zarządzania Marketingowego w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

 

Witold trzcinski 2Witold Trzciński

Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Z branżą reklamowo-wydawniczą związany od stycznia 1995. Przez pierwsze 13 lat pracy w Polskapresse Media i później Mediatak (broker reklamowy prasy regionalnej) przeszedł drogę od szczebla handlowca do Dyrektora Działu Dodatków Telewizyjnych. W latach 2007 do 2015 na stanowiskach dyrektorskich w Biurach Reklamy Wydawnictw: Murator, Bauer, Presspublica, później Gremi Business Communication.

 

Malgosia RokitaMałgorzata Rokita

Dyrektor Marketingu Procter & Gamble. Absolwentka Finansów i Bankowości Akademii Ekonomicznej w Krakowie, jednak swoja karierę zawodowa związała z marketingiem i budowaniem marek. Od wielu lat związana z Procter & Gamble, gdzie zaczynała jako Assistant Brand Manager Blend a Med. Od lipca 2012 jest Dyrektorem Marketingu, odpowiedzialnym za komunikacje całego portfela marek P&G w regionie Europa Centralna (od Krajów Bałtyckich po Słowenię i Chorwacje). Poprzednio miedzy innymi pracowała w strukturach regionalnych w Brukseli i w Genewie, kierując zespołem odpowiedzialnym za stworzenie i wprowadzenie w regionie CEEMEA nowych innowacji w kategorii Fabric Care: Lenor Parfumelle, Ariel Professional. Prywatnie 'teatromanka' i wielbicielka dalekich podroży.

 

 

Igor Kalenski zdjecie v2Igor Kaleński

Prezes grupy BBDO w Polsce. Członek Rady Nadzorczej Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, Arbiter Komisji Etyki Reklamy, ekspert THINKTANK, członek Rady Marek Superbrands i Rady Fundacji Res Publika. Wcześniej Prezes Grupy Saatchi&Saatchi w Polsce, Managing Partner SPARK Software, Partner w Funduszu inwestycyjnym PAAN CAPITAL oraz Członek Rady Nadzorczej firmy farmaceutycznej Sequoia. Były Prezes Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, członek grupy doradczej RPP przy Ministerstwie Spraw Zagranicznych oraz Zarządu i Rady Nadzorczej Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego. Pełnił także funkcję prezesa agencji MRM Momentum Worldwide, należącej do grupy McCann Worldgroup. Należał do grupy wprowadzającej Citibank GCB na polski rynek. Pracował na Wydziale Ekonomii SGH. Ukończył studia na Wydziale Finansów i Bankowości SGH. Jest absolwentem Studiów Podyplomowych na Wydziale Psychologii UW i Szkoły Ekonomii Fundacji Batorego dla wykładowców uniwersyteckich. Stypendysta studiów doktoranckich na University of Rochester New York.

 

Malgorzata Augustyniak 3Małgorzata Augustyniak

Z wykształcenia historyk sztuki, z reklamą zewnętrzną związana od 1994 roku, od kiedy pracuje w AMS. Od 1996 roku, pełniąc funkcje managerskie, rozwijała kompetencje w zakresie zarządzania, sprzedaży i marketingu. Po przejęciu firmy przez Agorę w 2002 r. została dyrektorem sprzedaży regionalnej, a od stycznia 2005 roku jest Wiceprezesem Zarządu AMS SA. W tym okresie firma otrzymała wiele nagród i wyróżnień, m.in. I miejsce w rankingu mediów konkursu Media Trendy, Innovation Awards Media Trendy, Business Superbrand, Perła Polska Gospodarki, Mecenas Kultury, Mecenas Kultury Krakowa, Lodołamacze. Kierowane przez nią biuro reklamy jest od wielu lat najwyżej ocenianym i wyróżnianym biurem reklamy outdoorowej według rankingu „Media&Marketing Polska". Zaangażowana w projekty CSR, juror w konkursie Galerii Plakatu AMS. Od wielu lat aktywnie działa w zakresie integracji osób niepełnosprawnych. Od 2014 roku Przewodnicząca Rady Fundacji „Akademia Integracji".

 

Mikolaj JanickiMikołaj Janicki

Prezes Zarządu Pro Duct by Business Friends. Wiceprezes Zarządu SMB. Zarządza pracami zespołu Pro Duct BBF od 15 lat, skutecznie wspierając akcje marketingowe i sprzedażowe klientów spółki. Łącząc kompetencje informatyczne i marketingowe uczestniczył w tworzeniu platform i aplikacji wykorzystywanych do prowadzenia wielokanałowej komunikacji marketingowej oraz realizacji programów wsparcia sprzedaży wszystkich elementów łańcucha dystrybucji.

  

 

B KrolBarbara Król

Niezależny ekspert. Absolwentka politologii i dziennikarstwa w Warszawie oraz stosunków międzynarodowych w USA. Zarządzała projektami w organizacjach międzynarodowych w Genewie i w Warszawie; pracowała 6 lat w administracji publicznej; prowadziła projekty badawcze w instytucjach naukowych oraz szkoleniowe i promocyjne w sektorze prywatnym. Działa aktywnie w organizacjach pozarządowych. Z zamiłowania i przekonania – ekspert bezpieczeństwa ruchu drogowego. Wierzy w siłę społeczeństwa obywatelskiego oraz wymianę najlepszych praktyk. Prywatnie uwielbia podróże w poszukiwaniu nowych smaków, wrażeń sportowych i spotkań z przyrodą.

 

  

 

 

Maciej KorobaczMaciej Korobacz

Ukończył studia na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Udziałowiec w grupie reklamowej skupiającej agencje reklamowe Just i Men at Work oraz dom mediowy Media Concept. Z branżą reklamową związany od początku lat 90-tych. Od 1994 roku wiceprezes zarządu oraz dyrektor działu obsługi klientów agencji reklamowej Just. Pracami działu client service kierował przez dwie dekady. Od 2014 roku jest odpowiedzialny za organizację, bieżące zarządzanie i finanse agencji. Członek Stowarzyszenia Komunikacji Reklamowej SAR. Członek Sądu Koleżeńskiego SKM SAR w latach 2010-2013 oraz Komitetu Organizacyjnego Konkursu Effie Awards w latach 2015-2016.

 

 

 

Jacek SzostakJacek Szostak

Senior Digital Communications Coordinator ‎Starcom, Starcom MediaVest Group. Od ponad 15 lat związany z branżą reklamową. Absolwent Psychologii; o specjalizacji Psychologia kliniczna i osobowości, Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie

 

 

 

 

Ania Jakubowski

Anna Jakubowski

Posiada 25 lat doświadczenia zawodowego na najwyższych stanowiskach kierowniczych w obszarze zarządzania, zdobytego podczas pracy w Ameryce Północnej i Europie w wiodących firmach z sektora FMCG: Procter & Gamble, Coca-Cola Hellenic Bottling Company oraz The Coca-Cola Company. Piastuje także funkcję członka Rady Nadzorczej w Banku Millennium SA. Jest członkiem zarządu IAA Polska. Poza obowiązkami zawodowymi Anna angażuje się w działania na rzecz społeczności lokalnych, między innymi jako mentor w programie „Mentor4Starters” organizowanym przez polski odział Global Shapers. 

 

Sławomir Skowerski

Sławomir Skowerski

Head of Copywriting w GoldenSubmarine. Od zawsze słowny facet. Kilkanaście lat doświadczenia w pisaniu. Sześć z nich spędzonych na pokładzie GoldenSubmarine. Lubi opowiadać bajki albo mówiąc bardziej branżowo - tworzyć storytelling marek i produktów. W agencji odpowiada za podnoszenie jakości copywritingu i kreację kampanii dla kluczowych klientów agencji – ING Banku Śląskiego, Volkswagen Group, Vienna Life, NIVEA czy Grupy Żywiec. Projekty, które wspierał słowem, na przestrzeni lat zgarnęły sporo branżowych nagród i wyróżnień – m.in. Golden Arrow, MIXX Awards czy srebrne Effie. A w 2017 roku, jak zresztą cała załoga GoldenSubmarine, mógł też cieszyć się prestiżowym tytułem Agencji Interaktywnej Roku wg M&MP. Udziela się w konferencjach branżowych i konkursowych jury. Posiada certyfikat DIMAQ i jest szefem grupy roboczej Agencje Interaktywne w IAB Polska.

Anna Barabasz Sawińska foto

 

Anna Barabasz-Sawińska

Marketing Director CEE, Grupa Maspex. Absolwentka Wydziału Zarządzania AGH, po studiach pracownik naukowy i trener z zakresu zarządzania personelem i komunikacji. Posiada 20-letnie doświadczenie w branży marketingowej, pracę w reklamie zaczynała w krakowskiej agencji reklamowej Eskadra, potem przez ponad 5 lat jako Client Service Director współtworzyła ART FM, agencję reklamową należącą do Grupy RMF FM. W 2004 roku już po tak zwanej „stronie klienta" – najpierw jako Group Brand Manager marek napojowych w Maspex Wadowice, a potem Dyrektor Marketingu w Wawel S.A. oraz Dyrektor Marketingu w Alma Delikatesy. Od 2010 roku z powrotem w Grupie Maspex jako Dyrektor Marketingu odpowiedzialna za kategorię napojową w Europie Środkowo-Wschodniej. Juror wielu konkursów branżowych, prelegent, członek Rady Dyrektorów Marketingu przy Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Prywatnie mama trójki dzieci z zacięciem sportowym.

  

Tomasz Michalik

Tomasz Michalik

Chief Innovation Officer Insignia. Pasjonat nowoczesnej komunikacji zorientowanej na efekt. Leader z 20 letnim doświadczeniem w branży marketingowej, prelegent, juror w konkursach branżowych, inwestor. Założyciel utytułowanej na polskim rynku agencji interaktywnej Insignia, skupionej na działaniach digital 360'. (2x z rzędu "Agencja Marzeń" wg. magazynu PRESS, "Faworyt Klientów" w najnowszym raporcie Media i Marketing Polska). Założyciel Content House, pierwszego w Polsce produktu content marketingowego, spakietowanego i dedykowanego dla sektora MŚP. Twórca platformy Motiveo, zautomatyzowanego systemu motywacji handlowców działającego w modelu SaaS. Współzałożyciel popularnych w sieci magazynów SocialPress, oraz Biznes Musi Sprzedawać. Budował strategie i prowadził działania marketingowe dla takich marek jak: Żywiec, Brackie, Strongbow, Amway, Snickers, Siemens, Bosch, Total, Konica-Minolta, Bonduelle, Michelin, Lays, Always, Rexona, Cif, Domestos, Alitalia, Intersport, Szlachetna Paczka, WWF, Unicef i wielu innych. Na co dzień kreatywny przedsiębiorca, poszukiwacz biznesowych wyzwań, zarażający energią niepoprawny optymista, zaangażowany ojciec, zapalony kitesurfer.

 

Zdjęcie Beata Durczak PZPK 2016 2Beata Cywińska-Durczak 

lekarz pediatra. Absolwentka Wydziału Lekarskiego Akademii Medycznej w Gdańsku. Przez ostatnich 20 lat związana z branżą farmaceutyczną i kosmetyczną na różnych stanowiskach, począwszy od Przedstawiciela Medycznego do Dyrektora Generalnego. Obecnie Medical Lead Derma firmy Sanofi. Wspiera dział marketingu w zakresie jakości i  merytorycznej poprawności deklaracji marketingowych i przekazów promocyjnych. Jest również odpowiedzialna za obszar badań klinicznych. Szerzy i wspiera rozwój kultury, etyki i integralności biznesu w organizacji. Działa na rzecz podniesienia świadomości, oceny ryzyka i potrzeb szkoleniowych. Nieustannie kształci się w zakresie regulacji prawnych i samoregulacji przemysłu kosmetycznego i farmaceutycznego. Ukończyła również  Executive MBA na Oxford Brookes University. Od 8 lat jest aktywnym członkiem Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego. W praktyce lekarskiej angażuje się w działania propagujące zdrowy styl życia jako jeden z kluczowych czynników wpływających na zdrowie. Interesuje się psychodietetyką i medycyną przeciwstarzeniową.

 

 

Małgorzata Ołdak

Od 2007 r. Media & Research Manager w Ferrero Polska, odpowiedzialna za budżety mediowe dla Polski i krajów bałtyckich, a także za realizację na tych rynkach samoregulacji EU Pledge dot. ograniczeń w komunikacji skierowanej do dzieci. W zakresie samoregulacji, uczestniczyła również w pracach nad Aneksem PFPŻ ZP do Kodeksu Etyki Reklamy Żywności skierowanej do dzieci i nad dostosowaniem Kodeksu Etyki Reklamy do wymogów Kodeksu ICC 2066 wraz z zał. ICC Ramy Odpowiedzialnej Komunikacji Marketingowej Żywności i Napojów. Absolwentka SGH na kierunku Zarządzenie i Marketing.

Monika Masewicz

dyrektor marketingu kategorii makijaż w Dziale Produktów Szerokiej Dystrybucji L'Oréal Polska. Specjalista w dziedzinie marketingu z 13-letnim doświadczeniem w zarządzaniu markami OTC i FMCG, od początku związana z międzynarodowym środowiskiem i globalnymi markami. Obecnie dyrektor marketingu kategorii makijaż w Dziale Produktów Szerokiej Dystrybucji L'Oréal Polska, odpowiedzialna za tworzenie i realizację krajowej strategii kategorii produktowej. Zajmuje się budowaniem wieloletnich planów marketingowych i zarządza inicjatywami kierowanymi do klientów, konsumentów i ekspertów. Pod jej kierownictwem make-up stał się najszybciej rosnącą kategorią produktową w firmie i kluczowym elementem rozwoju całym dziale. Na co dzień zarządza 10-osobowym zespołem, rozwija talenty i kształci przyszłych następców. Wcześniej związana z GlaxoSmithKline Consumer Care Health i Unilever. Ukończyła marketing i zarządzanie w Głównej Szkole Handlowej, płynnie posługuje się językiem angielskim i rosyjskim.