Biuro Rady Reklamy odpowiada za sprawne funkcjonowanie systemu samoregulacji m.in. pozyskiwanie funduszy, działania promocyjne, przyjmowanie skarg, organizację pracy Komisji Etyki Reklamy.

 

Konrad DrozdowskiKonrad Drozdowski
Dyrektor generalny Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy.


Od 1992 roku związany z branżą mediową, m.in. Super Express, Gazeta Wyborcza (Gazeta o Pracy). Przez pięć lat pełnił funkcję wydawcy w newsroomie Radia Eska oraz sieci Super FM, później zajmował stanowisko redaktora w Media i Marketing Polska, gdzie pisał o branży FMCG oraz o rynku radiowym. W latach 2000-2001 redaktor naczelny magazynu „Dotcom" oraz rzecznik prasowy wydawnictwa Parkiet Media SA. Członek Komitetu założycielskiego Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy.

 

 

 

 


martaMarta Langner
Specjalista ds. projektów i administracji

Absolwentka Wydziału Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji na SGGW w Warszawie, dietetyk i specjalista żywienia człowieka. W trakcie studiów spędziła pół roku na Universiteit Gent w Belgii w ramach programu Erasmus.