zdjecie KD 1 male

Konrad Drozdowski
Dyrektor generalny


Od 1992 roku związany z branżą mediową, m.in. Super Express, Gazeta Wyborcza (Gazeta o Pracy). Przez pięć lat pełnił funkcję wydawcy w newsroomie Radia Eska oraz sieci Super FM, później zajmował stanowisko redaktora w Media i Marketing Polska, gdzie pisał o branży FMCG oraz o rynku radiowym. W latach 2000-2001 redaktor naczelny magazynu „Dotcom" oraz rzecznik prasowy wydawnictwa Parkiet Media SA. Członek Komitetu założycielskiego Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy.

 

 

 

kamila col maleKamila Rogowska-Śwircz
Menadżer ds. projektów i komunikacji

Od ponad 10 lat zawodowo związana z PR, organizacją eventów oraz marketingiem. Realizowała projekty dotyczące wdrażania strategii oraz narzędzi komunikacji, budowania wizerunku, koordynowania i produkcji przedsięwzięć kulturalnych. W latach 2005-2008 zdobywała doświadczenie w marketingu i PR między innymi w TVN International oraz agencji Core PR. W 2009 roku dołączyła do agencji Euro RSCG Sensors (obecnie Havas PR Warsaw), pracując dla klientów z branży deweloperskiej i elektronicznej w zakresie komunikacji korporacyjnej. Następnie rozpoczęła pracę w Narodowym Centrum Kultury w Dziale Komunikacji i Promocji. Od 2013 roku jako Kierownik Działu Wydawniczego NCK odpowiadała za koordynowanie procesów – wydawniczych, promocyjno-reklamowych, sprzedażowych, dotyczących produkcji książek, wydawnictw multimedialnych, materiałów marketingowych.

Absolwentka Instytutu Dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim ze specjalizacją Public Relations i Marketing Medialny. Uczestniczka programów międzynarodowej wymiany studentów na uniwersytetach: Northeastern Illinois University w Chicago oraz Universiteit Ghent w Belgii.