kamila col maleKamila Rogowska-Śwircz

p.o. Dyrektor generalnej

Z Radą Reklamy współpracuje od 2017 roku, początkowo będąc Menedżerem ds. projektów i komunikacji.

Od ponad 10 lat zawodowo związana z PR, organizacją eventów oraz marketingiem. Realizowała projekty dotyczące wdrażania strategii oraz narzędzi komunikacji, budowania wizerunku, koordynowania i produkcji przedsięwzięć kulturalnych. W latach 2005-2008 pracowała w TVN International oraz agencji Core PR. W 2009 roku dołączyła do agencji Euro RSCG Sensors (obecnie Havas PR Warsaw). Następnie rozpoczęła pracę w Narodowym Centrum Kultury w Dziale Komunikacji i Promocji. Od 2013 roku jako kierownik Działu Wydawniczego NCK odpowiadała za koordynowanie procesów – wydawniczych, promocyjno-reklamowych, sprzedażowych, dotyczących produkcji książek, wydawnictw multimedialnych, materiałów marketingowych.

Absolwentka Instytutu Dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim ze specjalizacją PR i Marketing Medialny. Uczestniczka programów międzynarodowej wymiany studentów na uniwersytetach: Northeastern Illinois University w Chicago oraz Universiteit Ghent w Belgii.