6 i 7 czerwca br. w warszawskim Multikinie w Złotych Tarasach, podczas konferencji „Powrót do przyszłości – nowy marketing, człowiek, technologia”, 1200 przedstawicieli reklamodawców i branży reklamowej pochyli się nad trendami, ale też zagrożeniami współczesnej komunikacji. Pierwszy dzień otworzą prelekcje poświęcone interakcji człowiek-maszyna i sztucznej inteligencji. Będą to wystąpienia badaczy sztucznej inteligencji - Kevina Warwicka, emerytowanego profesora uniwersytetów Reading i Coventry oraz Aleksandry Przegalińskiej, prowadzącej badania w Massachusetts Institute of Technology.

1500x500TT

Podczas dwóch intensywnych dni eksperci opowiedzą o najnowocześniejszych rozwiązaniach i trendach w komunikacji marketingowej, a także obecnych wyzwaniach i problemach, jakie przed nią stoją. Bardzo ważnym motywem będzie konsument, jego doświadczenia i oczekiwania, czyli to, co jest kluczowe dla sukcesu pracy agencji i marketerów. W dobie nieuniknionej i wszechobecnej cyfryzacji naszego świata branża marketingowa przypomni, że najważniejszy jest człowiek.

Wśród 130 prelegentów Forum znajdą się najlepsi polscy eksperci marketingu - przedstawiciele agencji (m. in. z Publicis Media, Starcom, Wavemaker, GoldenSubmarine, Netsprint, Deloitte Digital, Havas Media Group), marketerów (Allegro, OLX, L’Oreal), instytutów badawczych (IR Center, Gemius, Mobile Institute, Nielsen) czy wydawców (Agora, naTemat, AszDziennk). W gronie tym pojawi się również Zbigniew Gajewski, dyrektor generalny Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, który opowie na jakie reklamy w Internecie skarżą się do Komisji Etyki Reklamy konsumenci.

Wydarzeniem towarzyszącym Forum IAB będzie DIMAQ Day - warsztaty poświęcone kompetencjom marketingowym, skierowane do profesjonalistów szeroko pojętej branży online.

Więcej informacji na temat 12. edycji Forum IAB: https://forumiab.pl/

Serdecznie zapraszamy!