Najbardziej inspirujące kampanie marketingowe tego roku zostaną przedstawione już 28 listopada br. podczas IAB MIXX Conference – konferencji poprzedzającej uroczyste rozdanie nagród IAB MIXX Awards. Patronat honorowy nad organizowanym przez IAB Polska wydarzeniem objął Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy.

Jak pokazać to, czego nie widać? Czy warto być kontrowersyjnym? Jak zaangażować pokolenie Y? To tylko wybrane wątki kampanii, które podbiły tegoroczny rynek reklamy nie tylko digitalowej.

MIXXAwards2018

Co roku IAB MIXX Conference przyciąga uwagę wszystkich, którzy śledzą rynkowe trendy w komunikacji, zarówno marketerów, jak i przedstawicieli agencji. Podczas wydarzenia prezentowane są najciekawsze case’y spośród kilkudziesięciu projektów nominowanych w 16 kategoriach do IAB MIXX Awards. Warunkiem wzięcia udziału w konkursie było zrealizowanie kampanii wykorzystującej co najmniej jeden kanał digital.

Reklama digitalowa z coraz większą łatwością personalizuje i targetuje komunikację, wykorzystuje technologię i posługuje się Big Data. Jednocześnie chce być blisko użytkownika i jego emocji. Wszystkie te elementy są widoczne w nominowanych w tym roku kampaniach. Dotyczą konkretnych rozwiązań, w tym synergii świata online i offline, wykorzystania social mediów do efektywnego dotarcia do grupy docelowej, zastosowania sztucznej inteligencji, efektów precyzyjnego targetowania dzięki narzędziom online czy wreszcie odważnego sięgania po niestandardowe pomysły. Wśród kilkunastu prezentowanych podczas IAB MIXX Conference projektów znajdą się najciekawsze tegoroczne kampanie znanych i renomowanych marek.

Konferencja poprzedzi uroczystość rozdania nagród IAB MIXX Awards. Laureaci odbiorą statuetki podczas gali, która odbędzie się 28 listopada. Zostaną wtedy także wręczone nagrody za dokonania - m.in. Marketer Roku, Agencja Roku czy Człowiek Roku.

Wydarzenie IAB MIXX Awards & Conference jest objęte akredytacją DIMAQ.

 

Więcej informacji: www.mixx-awards.pl