11 edycja Forum IAB – 7-8 czerwca w Warszawie

Forum IAB od lat wytycza standardy najlepszych praktyk i stanowi jedno z najważniejszych źródeł inspiracji, wiedzy i doświadczeń w branży digital marketingu. Ubiegłoroczna edycja zgromadziła 60 wybitnych mówców z kraju i ze świata, ponad 1100 uczestników i po raz pierwszy liczne grono osób biorących udział w wydarzeniu online.
TEMAT FORUM IAB 2017

Świat się zmienił. W czasach kiedy digital staje się najważniejszym miejscem dotarcia do konsumenta, ten instaluje adblocka. Na Youtubie najchętniej oglądane reklamy trwają 20 minut, a serca ludzi podbił 3-minutowy, emocjonalny film z Polski opowiadający historię o emigrantach. Użytkownicy Facebooka nie widzą tego, co do nich mówimy. A jeśli widzą, teraz już nie wiadomo, czy to, co widzą jest prawdziwe czy nie. Wybory w USA pokazały, że łamanie schematów, dostosowywanie narracji do nastrojów społecznych i technologia bacznie śledząca każdy krok w przestrzeni digital mogą przynieść sukces, którego niewielu się spodziewało.

Globalne przemiany coraz silniej oddziałują na szeroko pojęty marketing. Konieczne staje się wyjście poza dotychczasowe ramy i próba odpowiedzi na pytania, jak w nowym kontekście społecznym, komunikacyjnym i organizacyjnym budować skuteczny marketing. O tym właśnie będziemy rozmawiać podczas FORUM IAB 2017. Decyzją Rady Programowej upłynie ono pod hasłem: Świat pod napięciem. Nowy porządek w reklamie”.

Szczegóły na www.forumiab.pl.