ŚWIAT POD NAPIĘCIEM. NOWY PORZĄDEK W REKLAMIE

Jedenasta edycja FORUM IAB, konferencji marketingowej w kraju organizowanej przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska odbędzie się w dniach 7-8 czerwca w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie. Rada Reklamy objęła honorowy patronat nad imprezą.

Forum IAB od lat wytycza standardy najlepszych praktyk i stanowi jedno z najważniejszych źródeł inspiracji, wiedzy i doświadczeń w branży digital marketingu. Ubiegłoroczna edycja zgromadziła 60 wybitnych mówców z kraju i ze świata, ponad 1100 uczestników i po raz pierwszy liczne grono osób biorących udział w wydarzeniu online.
TEMAT FORUM IAB 2017

Świat się zmienił. W czasach kiedy digital staje się najważniejszym miejscem dotarcia do konsumenta, ten instaluje adblocka. Na Youtubie najchętniej oglądane reklamy trwają 20 minut, a serca ludzi podbił 3-minutowy, emocjonalny film z Polski opowiadający historię o emigrantach. Użytkownicy Facebooka nie widzą tego, co do nich mówimy. A jeśli widzą, teraz już nie wiadomo, czy to, co widzą jest prawdziwe czy nie. Wybory w USA pokazały, że łamanie schematów, dostosowywanie narracji do nastrojów społecznych i technologia bacznie śledząca każdy krok w przestrzeni digital mogą przynieść sukces, którego niewielu się spodziewało.

Globalne przemiany coraz silniej oddziałują na szeroko pojęty marketing. Konieczne staje się wyjście poza dotychczasowe ramy i próba odpowiedzi na pytania, jak w nowym kontekście społecznym, komunikacyjnym i organizacyjnym budować skuteczny marketing. O tym właśnie będziemy rozmawiać podczas FORUM IAB 2017. Decyzją Rady Programowej upłynie ono pod hasłem: Świat pod napięciem. Nowy porządek w reklamie”.

Szczegóły na www.forumiab.pl.

Suplementy diety nie leczą, ani nie zapobiegają chorobom. Są środkami spożywczymi. Mogą one mieć korzystny wpływ na zdrowie, ale też negatywnie wpływać na organizm, dlatego nie stosuj ich na chybił-trafił. Dziś po raz pierwszy 12 instytucji we wspólnej akcji przypomina o właściwościach suplementów diety.

Skarga na reklamę

Chcesz złożyć skargę na reklamę? Skorzystaj z formularza on-line. 

Jesteś przedsiębiorcą i chcesz złożyć skargę? Dowiedz się więcej.